Jun 25, 2011

T-Shirt Anti Perhimpunan BERSIH Dijual.Tempahan DIbuka Sekarang


Tergelak aku baca sms ugut penyokong Bersih,
"DAP cina sial tu pulak lagi haram jahanam. dia tengok je melayu bertekak.
hujung2 dia perintah negara ni dan kristiankan kita semua."


"Kristiankan kita semua.."
Hahahaha...

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahahh...klakar.

paloibinmulau berkata...

sbb tu la org atas pagar tak ambik pot dgn pencacai ni. kata2 mereka terlalu bingai utk dihadam. tak payah cina DAP perintah Malaysia ini kalau melayu Islam mau jadi kristian. kalau iman setebal kulit bawang duduk kat Arab Saudi pun boleh masuk kristian.

Johann berkata...

Walaupun kesian tapi jauh di sudut hati aku simpati giler ngan pencacai2 BN ni. Apa la ada dalam kepala otak diorang yang benak tu sampai x nampak kebenaran? Kesian Allah x beri lagi hidayah kat diorang. Puas dh nasihat, cara lembut ke kasor ke sama jek responnya. Semoga diorang dipimpin Allah ke jalan yang benar..Nauzubillah takutnya aku kalo ditarik hidayah Allah s.w.t... Wallahualam..

KiD berkata...

baju ni memang ada jual ke? hahaha...

Kelon Eric Bana berkata...

bila nampak GST dan duti eksais tu buat aku tergelak besau :)

Marhaen Kacak berkata...

endless child's politics...

Artikel Untuk Renungan Bersama : Hikayat Lubang Najis : Kita Semua Di Dalam Lubang Najis, Ayuh Bangkit!

Tanpa Nama berkata...

Nombor telefon macam nombor telefon JPM jer...
Huhu...

Yang penting seluruh rakyat Malaysia akan bangkit menentang kezaliman kerajaan BN.

ralphrazaq berkata...

x ska r..melumpuhkan sistem pengangkutan kalu betul2 die buat...menyusahkan orang 1 hal..pas abis berhimpun tgk j la sampah sarap yg dorang tglkan..

spanar berkata...

haha..
lawak la komen ko ralphrazaq