Februari 02, 2011

Penyakit Syok Sendiri Bila Dah Lama Berkuasa



22 tahun memerintah dan pakcik itu masih belum mahu duduk diam-diam sebab dia masih terasa sebab jambatan bengkoknya tak siap-siap dan sekarang,dia mahu pulak berbicara mengenai agama dengan membantai Nik Aziz.Keh keh keh!

Apa hukum tangkap orang atas dasar keselamatan kuasa Kerajaan?
Apa hukum fitnah orang baik-baik?
Apa hukum bunuh orang Islam lain?

Sapa sini berketurunan penduduk Kampung Memali?

23 ulasan:

mr edz berkata...

bukan syok sendiri tapi nyanyuk

Siberkop berkata...

Sila tukar link youtube. Diblocked la abg Mantot. HeHe.

redbean berkata...

mula2 tgk tajuk ingtkan hosni mubarak..dah baca 22 tahun...., hehe

Cik Kelly berkata...

nik ajis bukan baik sangat. boleh tahan menipunya. harap serban je lilit panjang.

ika~~ berkata...

nik aziz adalah ulama..
ulama pewaris nabi..
sedih bila org kutuk2 yg xberasas ni :((

Aslina berkata...

bile da hidup lama... jadik pemerintah dah lama... masa jadik pemerintah tu banyak publisiti... skang ni jarang orang kasik tumpuan kat beliau... maka... jadi la camni...

semua benda pun nak condemn. konon lebih makan garam dulu la kirenye nih. hahaha... sampai la bab agama pun nak kira camtu gak.

keh keh keh...

orang tua beb... layankan je...

tak layan kang kecik hati lalu membawa diri pulak sambil pikir perkara lebih gempak yang buley dilakukan... :D

Raden berkata...

dia ni dulu yang keluar UMNO sbb x suka ngan Pak Lah (yang sah2 dia sendiri yg pilih jadi PM)kan??... lepas tu bila Pak Lah dah jatuh (yer... jatuh... yang jatuhkan dia bukan PR... tapi UMNO sndiri)... masuk balik UMNO... hahahahahaha... lawak la... yang sokong dia??... lagiiii lawak...

p/s: lepas ni mesti ada la yg ungkit pasal "jasa" dia kat m'sia ni... hahahahaha

Raden berkata...

lepas tu ada hati nak citer pasal melayu bersatu... hahahahaha... oppsss... lupa... masa tu pada TDM ni Pak Lah ni bukan melayu kot (rujuk TDM kluar UMNO)... hahahahaha

Edison Chan (Peterpan) berkata...

nik aziz jgk manusia, kita diskuss idea and prinsip not people's behoavior. amik the lesser btween two evils. najib vs nik aziz ?

pikir la sendiri cik melati oi!

eszol raar berkata...

itu org tua wajib direjam

AlexiaAqram berkata...

nik aziz? yucks!

Tanpa Nama berkata...

Korang kutuk dua2 tokoh yg hebat. Sadis lah korang..Percayalah, hit 32 komen pun isi kandungan dia akan jd sama, sorg kutuk sorg, sorg kutuk sorg.

Tanpa Nama berkata...

hmm..wpun aku bedegar2 marahkan pemegang kuasa pemerintahan negara aku yg tercinta ni..tp bila sebut psl Mahathir aku terus cool down...aku sygkan dia sbg bekas PM yg genius n brilliant.dan dia jg adlh penentang kekejaman Yahudi yg tegar...

anggaplah dia seorg manusia yg sudah lanjut usia yg memerlukan perhatian...

Tanpa Nama berkata...

kutuk ulama? lol. spa kutuk taw la akibat nya. nnti mati xngucap baru ler nk pkir.. jgn membodohkan diri anda.

sontorian berkata...

Sapa yang memandai kata Mahade tu penentang kekejaman Yahudi tegar ...! Dalam paper kutuk yahudi laknat yahudi .. malam2 tepon US minta maap.

Memang otak mahade briliant ...
Sampai sekarang aku kena bayar harga keta 3 kali ganda ..

AP masuk poket kroni
GLC untung bagi kroni
IPP untung buta masuk kroni
TOL bagi kroni kaya

Monorel bangkrap cover duit rakyat
MAS bangkrap tibai duit rakyat
PROTON rugi suntik duit rakyat

Memang otak mahadey briliant . Lagi Briliant otak yang menyokong.

Tanpa Nama berkata...

http://www.facebook.com/note.php?note_id=198388950178680

Raden berkata...

oitt sontor... rakyat mana ada duit... ni suma duit UMNO la... rakyat suma mengemis kat diorg tau

Tanpa Nama berkata...

OO...si Marhen Diktator ni.

Dia diiktiraf dunia.

Dia satu satunya diktator yg turun tanpa dipaksa.

Pok Nik? Nyatanya dia bukan ulama. Dia ahli politik tegar. Dia taknak turun, Samy Vellu pon kalah. Bila perihal nyanyuk ni, korang tersilap kot, Pok Nik lagi gile nyanyuk.

Negeri Kelantan..entah pe nak jadi.Serambi taik dah.

Rasanya bagus lagi diktator yg dah pencen ni kot.

Tanpa Nama berkata...

oi raden, btol la rakyat msia takde duet! duet bapak aku bayar cukai semua UMNO buat shopping dubai.

dot berkata...

everything depends on the eyes of the beholder. u see it bad, bad it is. you see it good, good it is. masalahnya, semua orang nak nampak yg the bad of others.

kalau dah nama manusia, ulama, pemerintah, raja, sultan, sapa2 ja la tetap ada flaws.

rasulullah sebelum diangkat jadi nabi pun Allah cuci hati baginda dengan air suci zam-zam untuk jadi maksum. apatah lagi manusia-manusia biasa di akhir zaman?

hehh.

rudy berkata...

Memali? kau keturunan kampung tu ke? waa , hebat laa

Raden berkata...

dot said... everything depends on the eyes of the beholder. u see it bad, bad it is. you see it good, good it is. masalahnya, semua orang nak nampak yg the bad of others.

masalahnyer...tak kan la sbb ada yg baik... tutupkan mata (hati) kat menda2 yang x baik... so... adakah kita mesti biarkan jer... kalau bole puji2... sbb ada buat menda baik... menda yang x baik tu... abaikan jer... hahahahaha...

kalau mcmtu... naper x nak apply kat anwar??... korang nmpk liwat... liwat... liwat... hahahahaha... pastu nak sound2 org lain "u see it bad, bad it is"

hahahahahaha...

Tanpa Nama berkata...

masa kejadian memali tu, mahathir ada kat mana? korang ada ke masa kejadian tu?