November 05, 2008

It's Raining Men!Haramjadah!


Diambil dari Berita Harian.

GEORGETOWN: Polis menahan lebih 70 lelaki berusia 20 hingga 40-an termasuk warga asing kerana disyaki menyertai pesta gay di tiga pusat kecergasan diri di Pulau Tikus dan Seberang Prai di sini kelmarin.

Ketika serbuan dilakukan ada antara mereka hanya memakai tuala dan polis dikatakan menemui pelbagai jenis kondom yang sudah dan belum digunakan di ketiga-tiga premis berkenaan.

Turut ditemui cakera video digital (DVD).

Hehehe,lawak.
Aku paling kelakar bila dalam berita tu dia tulis dijumpai kondom yang sudah dipakai.Golongan2 gay ni takut mengandung ke?Ke takut kena AIDS?Cuba bayangkan kondom terpakai tu,apa kaler dia?Mesti ada kaler2 coklat terpalit dekat kondom tu.Urgh...rasa sedikit loya...

Tak cukup cantik ke perempuan ni?
Apa yang kurangnya perempuan?Lelaki takde buah dada.Lelaki takde v*****
Apa punya taste.Mesti Abang Misai Manja join gak kot tu.




1 ulasan:

sedzeppelin berkata...

bagus gak gay2 ni...gay2 yg gune condom.. agak berpelajaran jugak la...
mmg la tujuan condom tu.. nak prevent aids... AIDS ni.. risk factor is more to men-men than men-women... pakai kondom tu ta betul da... main kaum sejenis ni yg tak cantek...
takkan la laki ng laki nak prevent pregnancy kot kan..
once kene AIDS.. good bye la