November 20, 2008

Wajah-Wajah Pelakon Baca Skrip



Paling aku tak tahan,ayat sorang brader tu,"Itu menunjukkan kerajaan sebelum ni memang buat kerja masuk kampung keluar kampung,itu sebab banyak maintenance!"

Hahahahahha

HAHAHAHHAHA

HAHAHAHAHHAHAH

TAHI AYAM LAH KAU ORANG KERAJAAN MASUK KAMPUNG KELUAR KAMPUNG!MASUK KAMPUNG NAK AMBIK BAJA SUBSIDI ORANG RAJIN LA!

PTUIH!

5 ulasan:

kelembai berkata...

agak hangsapa buat skrip depa..haha..masuk kg konon..btg hidung puak2 ni pat lima tahun sekali baru la nampak..masuk kg pala hotak depa..dapat la sekoq RM50 upah cakap mcm tu..bodo piang sungguh..

hoya berkata...

siapa mamat generasi terkini perak tu? takat lepak kedai kopi je...

mmg tak maju-majulah negeri... ramai lg anak perak dah dok KL dan keje kat oversea.. piiirahh

yg ajk silat cekak tu silat cekak mana? malaysia ke hanafi ? mmg buta kayu.. takat kena panggil buat demo oleh KBS dah puji mcm2 .... piiiiiiiiiiiiiirrraaaahhh

juwei berkata...

klaka siot ak dgr 2 ekor tu ckp...
cam x sekolah rendah je..
haha

musangjebat.. berkata...

..kerajaan Malaysia patut buat mesin teleport....dan mamat 2 ekor tu patut diteleportkan ke segitiga bermuda..bodo bertimpa-timpa..

H2 berkata...

sengih cam beghok, cakap tergagap, bajet macho...padia la oih...