November 14, 2008

Perempuan Itu Teruja Dengan Six Pack Di Perutku


Aku bekerja dekat satu ofis yang sangat multi racial.

Bukan setakat bangsa-bangsa yang ada kat Malaysia ni tapi ada jugak bangsa-bangsa lain yang bukannya datang dari Malaysia.Tapi staff2 foreigner ni takde la berperangai macam syaitan,mengeluarkan kenyataan2 bodoh yang menunjukkan dangkalnya akal pemikiran seseorang itu,macam seorang PEREMPUAN MELAYU ni.

Member aku ni,lelaki.Dulu,dia gemok,agak berisi,macam aku.Kemudian dia berusaha menurunkan berat badan dia,jumpa2 "Eh,kurus gila ko" itulah ayat aku sebab aku jarang duduk kat partition aku.

"Haha,thanks,you know,I work very hard for this.Biasalah,memang susah payah aku buat ni."dia jawab.

"Berapa kilo ko turun ni?"aku tanya.

"18 kilogram 4 bulan."

"Pergh!"Aku jadi kagum.Takde pun aku rasa slimming centre yang berani menawarkan program turun 18 kilo dalam 4 bulan.

"Ko pun buat jugak la.Tengok macam aku,aku sekarang ni dah berani dah la pakai baju ketat2 ni." (Serius,aku tak tipu dia cakap bende camtu)

"Lepas ni pun,aku nak gi disko pun,takde la malu sangat.Ko tau,inilah first time seumur hidup aku,aku pegi disko,selama ni aku yang nak bukak baju perempuan,baru minggu lepas..."sambung dia lagi.

"Apa dia?"tanya ake eager gila babi.

"Ada perempuan datang menari dengan aku,belai six pack aku.Bukak butang baju aku."

Aku jadi kaget sket."Melayu ka?"Dia angguk.
"Oh,baguslah!"jawab aku.

Siapa untung,siapa rugi?Tah.Apa moral cerita ni?
Takde moral.

Aku cuma nak cerita ada jugak perempuan melayu yang nak bukak baju lelaki,bukan lelaki aje.Jadi kepada sesiapa yang ada six pack tu,gi la disko.Untung-untung ada perempuan nak bukak baju anda.



11 ulasan:

Haq Mohaidin berkata...

bwk2 la lelaki bersix pack tu gi surau.pastu kau sendirilah yg belai2 perut die..


btw,kau cuba membela nasib org gemok kah?hehe

Che underscore Lee berkata...

ahahaha ok fani :P

Tanpa Nama berkata...

mek suka la uols 6pax

Tanpa Nama berkata...

niat dah jauh menyimpang...bkn nak jage kesihatan tp nak tayang 6packs...

Tanpa Nama berkata...

niat dah jauh menyimpang...bkn nak jage kesihatan tp nak tayang 6 packs! hampeh....

Tanpa Nama berkata...

hahaha sape nih bro? gua ade kenal ka? funny shit.. org camni pon ade

Mantot berkata...

hah..ko kenal ke tak aku tak sure aa aweng.ko terase kan?ko pun ada six pack gak kan?

Tanpa Nama berkata...

hahahaa... sorry to dissappoint bro. skarang nih one pack je.. ~ down.

Tanpa Nama berkata...

mamat six pack dalam cerita ni sebenarnya mantot. die nak cakap die dah ade six pack.. so die nak tgk market mcm mana penerimaan orang, kalau die ade six pack.. kan mantot?

Tanpa Nama berkata...

yeke tot? aku ngk aritu tkde pack pun kat perut mantot... yem

JinChrist berkata...

aku dulupun ada six pack, tapi sekarang dah jagi one pack. One pack lagi seksi ooi. Cuba kalian tengok, towkay2 cina atau menteri melayu yg punyai one pack, semuanya bawak amoi2 atau awek2 cun.