April 18, 2013

Rata-Rata 90% Pembaca Tegar Harian Metro Adalah Penyokong UMNO



Aku duduk dalam negara di mana Emma Maembong tak pernah ambik SPM
adalah material untuk muka depan akhbar.

Kelakar, kan?

21 ulasan:

Sang Merah berkata...

ini la nama dia pembodohan...

Tanpa Nama berkata...

oh shit

Tanpa Nama berkata...

speechless aku dengan memebe bila nampak brader cina tadi beli metro....

Master Yoda berkata...

Alhamdulillah..negara kita masih aman...Rakyat kene ubah cara idup..eh

Tanpa Nama berkata...

negara lucah lol :)

Emma Maembong tak pernah duduki SPM? patut la tak berapa nampak espiemnye.. :)

Mrs.Critical Thinking berkata...

Mr Blogger,

Memang banyak Melayu kita suka kepada benda2 yang tidak membina minda begini,kata benda2 gossip, tapi tak adil untuk u judge kata Harian Metro adalah kebanyakan pembaca BN je baca.

But its fair if you said that mostly Harian Metro readers are those living a life, where they don't want to improve themselves.

They are not even trying to improve, whether financially or globally to compete with other races in the world.

Nevertheless, i like yr blog. Keep on writing! =)

Tanpa Nama berkata...

kalau emma maembong tak pnah pakai bra ke mantap lah gak letak front page :P

my notes berkata...

asslamualaikum ... wpun x de spm , tapi dia boleh lariskan apa saja ... salah guna pemberian Allah tuh ...

umnocybertroopa berkata...

pengikut al juburi bajet dia la.paling pandai.apasalah baca metro pn.crita org melayu kita jgk.asal kn org minat membaca ok la tu.

Tanpa Nama berkata...

Emma Maembong kurang mantap le..
Kurang mengoda..

Tanpa Nama berkata...

haa..dgr tu. dah ada yg bersuara. apa salah baca metro. cerita org melayu jugak. asal minat membaca sudah..take note hokayy! x baik tau. membaca kn amalan mulia..lol

Tanpa Nama berkata...

Jadi artis tak pyh ada spm pn xpeeeee,, eh?

Cucuq Jagung berkata...

buy nwspapers once in a while for the sake of recycling buat alas or bngkus ituini, other than that, can't thnk of any..

mecha_praline berkata...

metro? artis, kurafat, sex. itu jer lah isunya.

Tanpa Nama berkata...

orang melayu memang boleh dibeli dgn murah sebab otak dia murah sebab cetek agamanya walau pun guru pondok sebab ilmunya boleh dijual beli dan rata wanita umno totok cukup suka bercampur gaul lelaki dan perempuan sambil minum teh tarik di pondok pondok mereka bancuh air sedkah kat orang mesjid atau surau dah sah dapat pahala yg ini menjurus ke sumbang

Ham Nor berkata...

Biar la depa nak bace ape pon. Yg hang dok sebok pasai pa? Kalu BN nak bodohkan rakyat itu hak BN. Sok kabar ni BN yg punya. Sukati depa la nak tulih pa. Sengal!

Tanpa Nama berkata...

mantot probably wanted to talk bout mentality.the reality of most malaysian's mentality can be seen from here.and should i say, a very good example indeed mantot.

Tanpa Nama berkata...

Surat khabar bukan buku so nilai komersil wanita hiburan seks tu biasa la.. dan Surat khabar ni jenis teaser.. tak cerita penuh bagi hint yang mengalakan rakyat bergosip dan memfitnah.. Misalnya cerita dato kena tangkap hitamkan mata tak beritau nama etc. So orang pun meneka bergossip memfitnah..dari seorang jadi macam2 orang dikaitkan..

selain itu sejarah surat khabar sebagai propaganda memang dah lama kalau zaman sebelum merdeka suara rakyat akhbar sebelum merdeka menyebar semangat kemerdekaan menentang penjajahan etc.. Sekarang sebab dikuasai oleh tokoh2 koperat BN atas arahan kerajaan tentunya lebih memihak dan propaganda BN.. padahal surat khabar ni bukan la milik bn ke apa sebab orang atasnya telah dipilih bn maka isinya memihak bn.. sama juga media masa swasta etc..

mssnovelties berkata...

Bebola Plasma USB pada harga RM34 untuk dijual. Klik blog ini:

mssnovelties.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

bodo punya Ham Nor ..hang la contoh rakyat yg jd bodoh sebab BN

Tanpa Nama berkata...

BN - Bodohkan Negara

Fact .