Mei 06, 2009

Pengguna Genius : Anda Pasti Kagum Dengan Jumlah Gula Dalam Makanan dan Minuman Anda

Dah lama aku tak update blog cerita-cerita kepenggunaan Malaysia.

Jadi,apa kata cubalah berkunjung ke Pengguna Genius untuk membaca maklumat terbaru yang aku dapat masa aku browse dekat internet.Mungkin cerita kali ni agak menakutkan untuk mereka yang sukakan minuman2 "berkhasiat" tapi demi masa depan gigi anak anda,baik anda bertindak bila dah tahu.

Aku juga ingin memohon jasa baik anda semua untuk kembali mengirimkan cerita-cerita mengenai kepenggunaan kepada pengguna.genius@gmail.com kalau anda ada cerita,aduan atau lebih baik lagi tips untuk berkongsi kepada orang ramai.

Dari dulu aku plan nak pusing semua hypermall nak buat comparison harga sebab aku duduk dekat dengan Tesco,Giant,Econsave dan Jusco,tapi tak pernah pun ada orang yang buat comparison harga.Asyik2 yang buat comparison adalah hypermarket tu sendiri.

Ada aduan yang aku dapat menceritakan mengenai perihal satu shopping kompleks yang menaikkan harga barang ketika weekend dan harga turun ketika weekdays semata-mata untuk mendapat untung lebih.Sepanjang pemerhatian aku,apa yang aku perhatikan nampak ada benarnya.Aku suka minum milo kotak,beli hari kerja,RM7.20,beli weekend Rm8.50.Itu yang aku memang nampak la setakat ni.Aku malas nak cerita pasal time diskaun 70% yang menipu besar je kerja diorang.

Jadi,aku berharap agar anda semua dapat membantu.
At least kita dapat sama-sama kongsi cerita dan panduan ramai-ramai.Email la cerita anda.Aku akan postkan.

4 ulasan:

Obefiend berkata...

kedai mana jual mahal

cakap la..sharing is caring

Tanpa Nama berkata...

aku pernah kena macam ni raya tahun lepas..kt sogo...beli sandal polo harga rm 160 dapat diskaun 50% tinggal rm 80...alih2 lepas raya aku g lagi mmg harga asal dia rm 80..macam hampesss....

baru ni lak aku g time sale dia...tgk stroller sweet cherry...kt tmpt lain mmg harga 200++...kt sogo same item harga 300++..after lesss akan dapat harga yg sama gak...suck u sogo......

I-AM-NURI berkata...

Air Asia sucks! :(

Basuh Baju berkata...

yg penting jgn beli kat 7-11..tu je..haha