Mei 21, 2008

Intercontinental Cup - Kucing Malaya vs Ireland



Dengan kesungguhan yang terpampang diwajah setaip pemain Malaysia sudah pastilah Ireland akan dibelasah teruk.Apa lagi dengan kemasukan 3 pemain senior terutamanya Shukor Adan ataupun "Patrick Vieira Malaysia" sudah pastilah Ireland mudah diratah oleh Malaysia,apatah lagi Malaysia sebagai tuan rumah.

Malaysia mudah menggempur kubu Ireland dengan hantaran-hantaran pendek yang cantik dan tepat ke kaki.Semua pemain Malaysia menggunakan taktik yang sama iaitu pass and support,bola terus melekat dikaki setiap pemain Malaysia kerana semua pemain Malaysia mempunyai first touch yang begitu cantik dan ball control yang setaraf Christiano Ronaldo.

Sepanjang tempoh permainan Malaysia seperti memperkotak katikkan barisan pemain Ireland dengan skill dan dummy yang begitu serba menjadi dan benteng pertahanan yang ibarat dinding besi.Ireland nampak seperti isteri mati laki tidak tahu membuat apa-apa kerana kualiti permainan yang begitu tinggi yang ditunjukkan Malaysia.(Gambar kiri - Penyokong Malaysia yang sedih.Gambar kanan - Penyokong Malaysia give up dan sokong team Ireland)

Sayangnya keeper Malaysia tak best.
Result : Malaysia 1 Ireland 3

Buang duit aku je pegi tengok.
Gambar Indera Putera Mahyuddin bersama WAG's nya.Kononnya ada macam England sikit2.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro, gua suka la lu punyer voting tu. Khairy jembalang dapat tempat nomo 1 yang paling dibenci. Camne nak canang kat dia ngan Pak Lah pasai ni ek? Mesti kena bagi tau beb.. Baru kick!

Tanpa Nama berkata...

tu gambar mantot ke yang censored kat mata?haha