Mei 29, 2008

(CursingMalay Special) : Rakyat vs Grand Saga Part 3 - Cerita Saksi 2

CERITA 2 - Wartawan Suratkhabar


Kebetulan masa aku ke sana ada sekumpulan wartawan tengah tukar2 note lepas interview (nanti aku cerita).Aku tanya la reporter tu sket2 lepas tu aku tanya "semalam apa jadi sebenarnya?"


"Tah la bang.Saya pun nasib baik je ade lagi masa tu.Tiba-tiba je ada satu group datang belasah semua orang yang ada kat sini.Habis seorang photographer tu kena belasah lepas tu diambiknya kamera dia bagi pecah."

"Teruk ke semalam tu?"tanya aku lagi.

"Ak aah,memang teruk.Memang takde punca.Datang dan terus pukul"jawab dia."Tapi jangan risau bang,gambar apa jadi semalam semua kita ada,"bagitau dia.

Aku senyum,dia pun senyum (gaya gay2 sket) lepas tu aku cakap terima kasih dan gi balik dekat penghadang jalan tu.

Tiada ulasan: