Mei 25, 2008

Tak Boleh Nak Kerat Tangan?Belasah!Belasah!



Menengok video ni membuatkan aku teringat balik dekat kisah lama kitorang dulu membelasah seorang pencuri yang mencuri kad atm room mate dia (room mate dia member aku) dan si pencuri ni pulak dengan pantas mengeluarkan duit2 yang ada dalam tu (member aku pun genius sbb simpan kertas ada tulis no.pin dalam wallet)

Belasah-belasah sambil dimasukkan unsur2 lawak seperti mengepit telinga si pencuri dengan penyepit baju dan menggantungkan hanger pada telinganya.Juga ada sedikit aksi wrestling daripada orang2 yang aku tak berapa kenali.

Paling best sekali:
Kitorang telefon awek dia bagitau dia mencuri dan lepas tu suruh dia mengaku kat awek dia.Awek dia menangis ,meraung la tak sangka boifren dia camtu.

Hahaha,dunia ni memang kejam tapi pukul orang yang memang bersalah ni memang best.Tapi kalau pukul orang yang tak bersalah ni mungkin tak best.Lama-lama nanti mesti ada timbul rasa bersalah dan masa tu barulah menyesal.

Kan begitu Kerajaan Malaysia?

2 ulasan:

sniper berkata...

pernah gak tengok org pick pocket kat kotaraya .. tapi wa takmo campur ..sebab wa seberang sini, mamat tu seberang sana .. yang buat kerja dan mangsa lak ca ya nun alif ..lantak la..itu hal sesama diorang ..dah la tempat tu port diorang ..(kotaraya kan seberang aja dgn petaling street ..nak mampus buat pasal..)

jo berkata...

hahahahahahahhahaha... lawak tot.. lawak