Mei 17, 2008

Siapa Bunuh Altantuya?



Adakah kita akan didatangkan bala
Kalau biar pemimpin kita
Hidup seronok dia punya suka
Macam Tuhan tak ingat dunia

Apa yang jadi sangatlah berat
Tapi kerajaan buat2 tak ingat
Masing-masing otak geligat
Carik jalan nak terselamat

Kita rakyat mesti beringat
Ini negara kita punya tempat
Sampai bila nak mengeliat
Pemimpin enjoy lu punya keringat

Jangan kita pulak buat2 lupa
Taktik biasa pemimpin kita
Doakan saja pada Yang Esa
Yang zalim jatuh ternganga

Perdana Menteri selalu menganga
Mongolia pun marah Malaysia
Kita sebagai rakyat jangan tengok saja
Buat bising bagitau apa kita rasa

Kita doakan BN roboh
Kita rakyat selalu mengeluh
Satu pendapat kita pegang teguh
Pemimpin BN ramai yang bodoh

Kesian beb tengok bapak dia.Kejam benar manusia zaman sekarang

3 ulasan:

WeLove|sLam berkata...

salamun'alayk.. aku nak promot blog sorang encik yg aku kagumi neh, aku harap ko dapat la jenguk2 kalo ade mase ek, untuk kebaikan bersama..tapi bukan blog aku..huhu.. blog aku weloveislam. blog encik neh www.keretamayat.blogspot.com. moga kita same2 dapat ambik ape yg baik :)

Mantot berkata...

tenkiu bro,
insaf aku bace blog tu

Snowflake berkata...

Assallamualaikum
Mantot
Nak buat macam mana, kita tunggu je lah episode penghabisan. Macam2 teori saya dan baca dan dengar, hampa je. Semua nya sama tot....
Wassallam