Mei 13, 2008

Keputusan Undian Cursing Malay 03

Malaysia yang anda inginkan?


1) Malaysia sebuah negara Islam - 34

2) Malaysia dibawah Pakatan Rakyat - 29
3) Malaysia yang membangun pesat dan moden - 13
4) Malaysia yang konservatif - 5
5) Malaysia sekarang sudah cukup baik - 2
Malaysia yang sekular - 2
Malaysia di bawah UMNO - 2

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mamat, wa nak tanya sikit la. Tu foto family mana tu. Wa syok betol tengok. Sebab bapak tu nampak steady beriman je, kawin dengan omputih, siap omputih tu amal islam lagi wa respek la. Anak lelaki pulak kawin omputih, omputih tu pulak amal islam wah gile wa respek.

wa nyampah gile dengan pompuan/jantan melayu kawin mat/minah saleh, tapi depa yang jadi omputih tak amal islam.

wa rock, wa pun nak aal islam.

kak zue berkata...

wah!meriah btul gambar tot n family pakcik u kat uk ni.penuh dgn chemistry.walaupn muka mat salleh..iras2 melayu 2 ada gak.sronok gak kalau dpt tau nama2 mereka ni..tentu banyak story.. Tot ..cerita la sikit..please..