Ogos 06, 2014

Palang Besi Atas Kerusi Adalah Mekanisme Anti Maksiat Menentang Golongan Muda-Mudi Yang Horny


Di US baru2 ni kawat berduri telah dipasang pada kaki lima bangunan
untuk mengelakkan golongan tidak berumah tidur di kaki lima. Ramai orang disana yang
secara volunteer membuka sendiri lantai berduri yang dipasang di kaki lima.


Di Malaysia, palang besi berwarna hijau telah dipasang di atas kerusi awam. Tujuannya?
Datuk Bandar kita sendiri menjawab,  golongan homeless banyak luka2 dibadan
sehingga menimbulkan rasa kurang senang pada orang ramai.


Adakah golongan homeless bukan golongan orang ramai atau orang awam?
Aku pasti jika ini dilakukan pihak zionist ke atas orang Palestine pasti kita akan menyinga dan mengatakan zionist ini kejam.


Tapi takpelah. Aku cuba bersangka baik.
Mungkin palang itu dipasang untuk mengelakkan golongan couple
yang sedang dating duduk terlalu rapat.


Agak pelik untuk sebuah negara yang pernah menjadi tempat tinggal pelarian Bosnia
dan kini rumah kepada pelarian Rohingya mengalami perubahan
mentaliti yang sangat drastik dalam beberapa tahun kebelakangan ini.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1st

Prince of Noob berkata...

lepas tengok brader baju merah tu, baru aku faham apa tujuan palang besi hijau tu...

armrest

Norizzuddin Kasim berkata...

Brader baju merah tu case borderline.

Kita sedang menuju ke arah untuk memastikan masyarakat yg sihat, yg saiz bontot tidak melebihi besi hijau itu.

Tanpa Nama berkata...

aku pon terpaksa pikir macam tu..sbb elakkan org duduk conquer seat..rpya mmg blh satu seat duduk 3 org..

kaki pancing berkata...

oh aku tak perasan lagi bangku yang ada palang macam ini kat tempat aku

typo berkata...

dia nak menggalakkan org ramai bersenam tak kira tempat...