Jun 20, 2013

Mungkin Aku Kena Terima Hakikat, Masyarakat Yang Progresif Suka Seks Luar Nikah

MUAR - Seorang pelatih yang sedang menjalani Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) di Kem Sri Ledang, Jementah, Segamat melahirkan seorang bayi lelaki dalam tandas kem tersebut hari ini.

Pengurusan kem tersebut yang menyedari remaja berkenaan melahirkan bayi dalam tandas pada kira-kira pukul 3 pagi segera mengejarkan ibu berusia 18 tahun itu bersama bayi seberat 2.7 kilogram ke Hospital Pakar Sultanah Fatimah di sini.

Bagaimanapun, bayi lelaki tersebut meninggal dunia tidak lama selepas itu, manakala keadaan ibu muda terbabit dalam yang sedang dirawat tidak membimbangkan. Pengarah hospital, Dr. Selahudeen Abdul Aziz ketika dihubungi mengesahkan ada menerima seorang pesakit remaja bersama bayi lelaki.

"Kami akan menjalankan bedah siasat ke atas bayi itu esok untuk mengenal pasti punca kematiannya,” katanya. Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ledang, Superintenden Harun Idris ketika dihubungi mengesahkan ada menerima laporan berhubung kejadian tersebut. - Bernama

.........

Aku pernah cerita dulu kawan aku merayu2 melalak depan kawan2 dengan "boifren" dia lepas dia pregnant, supaya boifren dia bertanggungjawab dengan anak dia sendiri, walaupun anak luar nikah. Bila lagi kau nak tengok awek hot merayu2 dengan boifren supaya ambik dia jadi isteri sambil keliling dia kawan2 lain kerumun tengok. Drama swasta pun tak tragik camtu...

Personally, aku rasa, mana2 jantan yang tau awek dia mengandungkan anak dia dan dia boleh buat tak tau aje adalah seekor binatang. Ye lah, walaupun anak tu anak luar nikah tapi still benih tu, benih kau kan? Takkan la kau tak ada rasa langsung perasaan ingin tahu dan sayang dengan anak kau.

Tapi yang kita tengok makin lama makin banyak kes ni terjadi.

Dari dulu aku selalu pesan, lelaki sebelum kahwin akan "buat, cakap dan penuhi apa saja yang kau nak," sehinggalah kau bagi dia rasa kau. Lepas dia puas, dia hilang sekejap. Bila air dah penuh balik, dia akan datang balik dan merayu benda yang sama. Cycle tu akan berlangsung sehinggalah dia atau kau stopkan benda tu.

Dan cycle tu hanya akan mula once kau dah bagi dia try. Selagi kau tak bagi, kau akan selamat. Cuma masalahnya sekarang ni makin ramai pulak budak pempuan sendiri yang nak..atau orang Kedah panggil "burit merenyam." Dalam Englishnya, itchy vagina.

Dalam bab seks luar nikah ni...takkan la perempuan tak sedar yang sebenarnya, risiko langsung TAK ADA untuk pihak lelaki. TAK ADA LANGSUNG RISIKO! Sebab itu lelaki cukup suka kalau awek nak bagi ringan2 ni, untung bodoh 100%. Masalahnya, pada orang perempuan, biarlah boifren untung asal hati wanita ni tak kosong. Mesti diisi dengan kehadiran boifren. Biarlah merana asalkan ada peneman di kala duka lara.

Mungkin sebab akhir zaman jadi it's normal untuk perempuan ada itchy vagina, perempuan sama pervert macam lelaki dan perempuan pakai tudung sebenarnya lebih teruk berbanding yang free hair.

Mungikin aku should just go with the flow...terima hakikat ini dan embrace it. Lagipun lepas layan video klip orang Syiah semalam...aku rasa kita dah menghampiri zaman di mana, religion is moulded according to somebody's choice dan benda tu satu masa nanti akan jadi normal serta widespread.  Sebab personal choice dah jadi satu kemahuan yang sangat penting sekarang dan kita boleh tengok masyarakat kita sendiri ada yang try justify macam2 benda yang salah ikut agama, guna alasan "itu hak saya."

Jadi, maybe, satu masa nanti, akan ada bapak yang buang anak sebab rasa itu hak dia. Atau mak yang nak gugurkan janin sebab itu pilihan dia. Atau couple yang marah balik pegawai cegah maksiat sebab tangkap diorang dalam kereta tengah blowjob.

Malu masyarakat makin kurang tahun demi tahun.
Aku harap aku mati dulu la sebelum semua benda tu jadi normal.

21 ulasan:

enon berkata...

itchy vagina

Tanpa Nama berkata...

orang Kedah pun kata kat budak pompuan tu..."hang ni betina garet betoi la...."

Tanpa Nama berkata...

aku setuju dgn ko mantot secara keseluruhannya..tp cume 1 jer..ko mention perempuan yg pkai tudung lbih teruk dr yg tidak pkai tudung.. wat does it means? adakah kalo org semayg tp mncuri manakala org xsemayg tp selalu buat baik pulak..so better org yg xsemayg la..gitu????tolong perjelaskan hal ini..harap dpt kita dpt bincg secara ilmiah..


ye benar xsemestinya ppuan yg bertudung itu baek tp ppuan yg baek SEMESTINYA bertudung...

ISLAM itu sempurna dan indah..yg merosakkan islam adalah umat islam itu sendiri.. Wallahua'lam.. Takbir..

Master Yoda berkata...

Tot, hang baru sedaq ka?? Gua dah lama dah wei...

Hahahaha...

2-3 pelajar aku siap bangga lagi wat mende tu, siap nak tunjuk 3gp lagi, waddafat la...

Sian...Memilih jln zina dr yg halal, so, tgu sajalah bala sampai

Sang Merah berkata...

@anon June 20, 2013 at 2:44:00 PM GMT+8

baca cini dlu bai....dok main terjah je mmg x fhm

http://cursingmalay.blogspot.com/2013/06/pemikiran-moden-bererti-menunjukkan.html

Tanpa Nama berkata...

Masalah kebanyakan lelaki biasanya ialah seks.. yeap lelaki yang dah baligh sebenarnya lebih perlukan seks dari cinta cintun ni.. tu bagi lelaki yang tidak dapat mengawal diri mereka akan jadi pemburu wanita melaburkan apa saja untuk melampiaskan nafsu mereka.. tu mereka macam bangga bila dapat tebuk minah tu minah ni etc..

Masalah utama wanita pula bukan la seks atau burit merenyam tapi hati emosi rasa ingin disayangi dikasihi.. Bila ada lelaki a.k.a boifren yang sangup bagi perhatian melayan dia maka balasan dia bagi diri burit dia.. :) masalah emosi ini bukan saja melanda anak dara tapi berterusan dalam diri wanita sehinga berkahwin juga.. tu ada wanita curang skandal sebab jiwa mereka tidak mendapat belaianan dan pengisian dari pasangan..


So it's give and take.. bila give and take datang pula responsible.. tu kalau nak bertangungjawab kalau touch and go.. kesian lar.. :) Sebab tu tuhan suruh kawin sebab nak menjaga benda ni tuhan suruh kita responsible dulu baru la give and take.. :)

Tanpa Nama berkata...

tot,
perempuan yg pakai tdg lebih teruk dr free hair.
tot, jgn ckp mcm tu, tot. ko cakap mcm tu, kalaula yg baca entry kau, adalah perempuan free hair yg plan nak pakai tdg, apa 'saham' kau kat sana yg kau dapat tot?

jangan tot, jangan...cuba kau pergi kira kat luar tu, yg apkai tdg berapa persen, yg x pakai tdg berapa persen. dan yang mengandung berapa persen,.

jangan tot, jangan. jangan diulang lagi ayat kau tot.

aku tegur krn syg, tak mau kau terbabas, tot.

tot, jangan dsalahkan pada tdg...salahkan manusia itu sendiri tot.

plain83 berkata...

lelaki ada gak risiko dia mantot, bukan 100% free risk... setiap perbuatan ada kesinambungannya... kalo dia salah pi ngap pompuan yg berpenyakit, dia akan terjangkit... masa tu baru ada akai, tak payah tunggu akhirat kat dunia dah dapat balasan...

Allah S.W.T tu maha adil, kalo terlepas kat dunia, kat akhirat nnt kena sembelih, siat n bakar juga...

Tanpa Nama berkata...

Best baca komen macam2 pandangan tapi jom sambil kita luah kan pendapat tu kita doa untuk mereka semua jugak.

Ini paling baik, membincangkn masalah itu memang sangat perlu tapi kita doa agar semua berubah.

Doa adalah senjata kita

Jay berkata...

Pompuan layan la sangat 'Saya Isteri Dia', emosi makin membuak2, tak sabar nak tahu apa rasanya ringan2 seorang isteri.

Tanpa Nama berkata...

AYat mantot "perempuan pakai tudung sebenarnya lebih teruk berbanding yang free hair." yg ko org dok komen tu ayat tersirat. Sila baca post2 dia yg sebelum ni nanti ko org paham.

INNANIE ARIFFIN berkata...

sebagai perempuan yang pakai tudung, pd aku apa yang dia cakap ada kebenaran. tapi again, sebenarnya benda ni berbalik pada peribadi dan kekuatan seseorang perempuan mengawal nafsu. tak kira dia free hair mahupun bertudung. cuma yg aku perasan, apabila kita cuba menjauhi zina, sudah semestinya bukan sekadar prebet setan yang datang berbisik. jeneral yang turun. jadi, ia adalah ujian pada kita.


aku selalu beringat dan pesan kat kawan-kawan aku baik perempuan mahupun lelaki... apa kejahatan pun yang kau buat, jauhilah zina. sebab zina melibatkan keturunan dan maruah mak pak kau!

Tanpa Nama berkata...

Kalau baca petikan berita tu, benda ni mmg dah normal. Perasan tak? Tak disebut langsung penzina, anak luar nikah/haram yg disebut adalah ibu muda, bayi bla bla bla. Apa susah, masuk sekolah Ali rustam, terjamin masa depan :)

Tanpa Nama berkata...

camana pulak budak ni boleh lepas pemeriksaan kesihatan sebelum masuk plkn?

pimai pimai....diri sendiri kena beringat. baik lelaki baik perempuan.


.
....

fadil berkata...

boleh tak nak cakap yang isu ni dah basi pun. aku ingat patut ada kajian statistik yang dibuat untuk menunjukkan dalam sehari berapa orang anak luar nikah dilahirkan di malaysia ni. mencegah lebih baik dari mengubat..nak tunggu imam mahadi turun supaya islam boleh berkuasa balik kt bumi ni, dh terlampau banyak maksiat..aku x dapat nk jaga semua manusia, tp aku harap dapat jaga diri dan keluarga drpd fitnah dajjal masa akhir zaman skrg ni. senjata terkuat org islam ada kt tgn kita sendiri, berdoa...

Tanpa Nama berkata...

Aku peduli apa. Best apa macam ni. Hidup bebas!!! Jangan nak pura-pura alim sangatlah. Korang terkena bala, padan muka

Tanpa Nama berkata...

Ha...elok la klau ko nk susahkn diri ko je......x mlbatkn org lain

Mrs.Critical Thinking berkata...

I like this post!! Keep on writing!

Tanpa Nama berkata...

YANG MANA si TOT ni citer pasal kawan dia merayu rayu kat boiprend tuh.meh sini aku nak baca...

Eugenic berkata...

Masyarakat di Malaysia adalah seks-repressif. Kita cuba menafikan kehendak naluri manusia tentang seks.

Seks adalah keperluan seperti mana makan dan minum. Itulah hakikatnya.

Tapi yang memalukan, dek takut malu, Melayu Islam lebih sanggup membunuh hasil hubungan seks mereka.

Di Barat, benda ni ditangani secara matang. Nak seks? Ambil tahu risiko: kena tanggung anak padahal kerja takde, pendidikan terbantut=> masa depan gelap.

Secara tidak langsung, masyarakat akan menyisihkan secara sistematik manusia2 yang tidak boleh berfikir tentang masa depan sendiri: ini adalah mekanisme eugenic.

Orang2 bodoh akan dengan sendirinya merosakkan masa depan mereka sendiri dan ini adalah bagus untuk masyarakat.

Wani berkata...

lawak la yg komen tang ayat 'pompuan pakai tudung lebih baik dari free hair tu' kebanyakkannya anon.. -.-