Julai 03, 2012

Ramai Mahasiswa Melayu Baligh Paksa



Aku dah tulis panjang2 lepas tu aku tak tau hilang mana tulisan aku. Ni la masalahnya menaip menggunakan "smart tv unofficial" ni. Takpelah. Esok aje la aku tulis. Aku nak cat rumah. Ciow. Esok, topik bersambung daripada topik aku semalam.

10 ulasan:

Sang Merah berkata...

y video nie mmg aku sokong si saifuddin abdullah sgt3 hehehe....
cme aku agak terase...bile sebut politik + mahasiswa je mesti majoriti kepala otak pikir "budak2 baru nk kenal dunia nk msk politik"...cmne plak ngan mahasiswa y amik pengajian jarak jauh y rata2 umur lingkungan 25-40an?? y sudah ada kerja y sudah ada family ? jika mahasiswa "budak2" nie dinafikan utk berpolitik bagaimana pula ngan kami y dh tua2 nie?? hehehe

Cik Siti Fairuz berkata...

sama la mantot, aku baru pas monitor indon cat rumah ni.. nk mengecat ketinggian tak sampai. untung jadi mahasiswa, boleh upah indon.

hanafijaafar berkata...

dalam video ni, mmg apa yang timbalan menteri ni cakap ada isi.

lagipun, cuba pikir...kalau mahasiswa kena tunggu habis belajar baru boleh join politik, jadi orang2 yang bukan mahasiswa dah isi tempat2 politik ni...

bila mahasiswa habis belajar, posisi2 politik ni dah takde ruang untuk mereka.. kan dah rugi kepakaran di situ. otak yang pandai tak dapat disalurkan ke dalam dunia politik.

nak matangkan mahasiswa, bukan suruh mereka tunggu habis belajar, tapi bagi mereka peluang dan ruang untuk mematangkan diri.

apa-apa pun aku rasa tak sesuai politik luar kampus bawak masuk dalam kampus. nak politik masing-masing, boleh buat kat luar kampus...

Prince of Noob berkata...

best title tu... ramai mahasiswa melayu yg dulu waktu remaja tingkatan 2 tak mimpi2 basah lagi so terpaksa beronani utk mengeluarkan mani lantas baligh secara paksa...

Tanpa Nama berkata...

Prince of Noob
mmg otak patrick la ko nh...lembab semacam je...phuiii!!!

Tanpa Nama berkata...

Dah2 la meraban Prince of Noob. Apa tujuan kamu sebenarnya? Sekali dua paham la tp mcm bterusan je meraban tu ape kes?
Nak komen dipersilakan but refrain from "speaking" your mind which is irrelevant to the topic being discussed. Ok?

muhsin.aminudin berkata...

hidup- hidup. mahasiswa.

SKR berkata...

Mohon buat pautan blog:

http://rizuwankini.blogspot.com

Terima kasih.

Papa Dom berkata...

cepat weh tulis isi kau.

Tanpa Nama berkata...

prince of noob, diam. makin lama ko menampakkan kekurang cerdikan ko sendiri. macam UMNO punya gaya.