Januari 29, 2010

The "No-Panties For Valentine Movement" Official Poster

20 ulasan:

Sue Anna Joe berkata...

Terbaik.

a w e n g berkata...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH XDXDXDXD!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Oh dear!!!????

axxa berkata...

Hahahaha sile kannnnn!!!

Aslina berkata...

style!!

Haqim berkata...

srius...

esumi-lynn berkata...

mana2 perempuan yang setuju tu, memang tak difahami apa yang difikirkan. aduyai~

Myth berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
McGuard berkata...

Aku ada terbaca dlm facebook aku..tah mana line masuk..geng2 ITM shah Alam dok geger pasal ni..idea paling bangang pernah orang melayu buat...kalo dah kemaruk sgt pada boifren tu...ngapa tak buat promosi telanjang bulat wat boy dia ari puja yahudi tu...idea ngalahkan kebodohan budak2 pemulihan/pendidikan khas sekolah aku.

Neronite berkata...

hahaha...terbaekk...mantot..gua nak link utk dijdikan peringatn oke?...

Nerzhul berkata...

Rupanya orang bodoh pon boleh masuk universiti.

Tanpa Nama berkata...

Nerzhul : diorang ni bodoh attitude tapi tak bodoh study pasal tu lepas masuk universiti..diorang tetap BODOH

Mantot berkata...

sile2.sape nak copy ke,nak print dan tampal kat Shah Alam ke,aku persilakan.

kalau jumpa Ummi tolong tampal kat dahi dia

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) berkata...

i want to poke your heart with my love lah ummi! ahhahahaha...

terbaik tot, ko dah bagi kebenaran, aku mmg nak curik gambar neh.

seb baik dah ade title 'cursingmalay' walaupun takde link ke sini. takpe, nanti aku includekan jugak dalam kredit utk ko.

Lu-tepi sikit berkata...

mantot, mintak izin copy gamba ye
mekaseh..

kurosagi berkata...

serius....memang bodoh...pergerakan ni mengambarkan betapa rendahnya nilai2 SQ, EQ dan IQ orang2 yang bersetuju melaksanakannya...ingatlah sesungguhnya Allah menghiasi wanita itu dengan malu...jiak wanita itu sudah hilang perasaan malu, dimanakah kedudukan mereka ??

Tanpa Nama berkata...

fucking bullshit for cursingmalay owner..sanggupkah anda menanggung dosa zina semua yg terlibat melakukan seks sewaktu cuti pjg valentine & CNY? Igtlah anda tetap menanggung dosa kerana telah mengajak org melakukan mungkar. bertaubatlah! pls remove this article crazy ass! Do you want to be in HELL?

Tanpa Nama berkata...

jangan la gile sgt...nak mati dah ke?

Mantot berkata...

err...first time masuk blog aku ke yg marah sgt ni?nampak sangat first time masuk ni.hahahah

Tanpa Nama berkata...

pe mksdnyer nie..??xphm lgsung...