Januari 12, 2010

Khas Untuk Kaum Hawa : Gambar Baby








Ni anak buah aku.Baru 3 hari umur dia.First time aku tengok,aku nampak muka dia macam budak Jepun.Dia takde nama lagi sebab adik aku dengan husband dia tak decide nama dia lagi.Adik aku lagi sorang suggest satu nama tapi nama tu mungkin tak sesuai dengan seorang budak pempuan Melayu.Dalam perjalanan balik,aku yang lebih2 compare dengan isteri aku."Ayang,ayang,saya nak baby.Saya nak baby." Isteri aku tengok aku semacam.Mungkin dia tak sangka dia kahwin dengan seorang lelaki yang tak berapa normal walaupun dah kenal lama.

16 ulasan:

mafilleiz berkata...

haahahaha so sweet

Aslina berkata...

mula2 nampak update ni aku ingat ko amik anak jepun mane la untuk wat modal entry baru.

congrats la untuk adik ko. anak dier sangat comel sampai aku rasa macam nak gigit je pipi budak tu. ngahaha~~~~

tak jadi aku nak tanye ko bile lagi sebab terbaca line dekat2 nak last tu.

haha...aku harap korang dapat menimang cahaya mata secepat mungkin. usaha dengan lebih keras lagi. ;p

Jehan Rahman berkata...

hello~~

haha comel nye dah ngidam nak baby sendiri.. i'm sure both of u gonna be a great parents! :)

Lili berkata...

mantot dah kawen ke?????? bukan tunang je ke? tahniah ye!! xtaw le plak ko dah berumah tangga.

slmt melangkah ke baitul mulim

'AQILAH berkata...

comelnye !

milo boyd berkata...

sian wife ko..br sedar ko berapa tak normal..wahahahahaha berani ko kate aku tak normal kan? TAK SEDAR DIRI!

damn kiut..putih!..err..kalo aku wat ayat yg sama cam ko kat si anu..dia freak out tak? hahahahaha

||Aku Pemikir|| berkata...

mantot..

antara ko KUAT or TAK KUAT je..

haha..chow

yem berkata...

tu diaaaa start gamba baby daaaaahh.

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) berkata...

nak jugak. nak jugak.

deus X machina berkata...

peh..
mengalahkan wife ko lak excited nya
heheheh
apapun semoga cepat2 menimang chaya mata=)

erk888.blogspot.com

Sue Anna Joe berkata...

Try dapatkan sorang anak before 30 tahun. Best je nak ada anak ni, tapi maybe tahanla sket, berhoneymoon tralalalala dulu, kumpul duit, then dapatkan baby. Once baby arrive, kehidupan akan lain, masa lebih untuk anak.

Macam aku tunggu gakla setahun. Tapi macam si Noe, bunting pelamin terus. Wahaha. Ikutlah rencana masing-masing.

Mengandung tu best Mantot. Rugi ko takleh bunting. Hahaha. Haih, aku dah tak lama lagi dahhh nak malatopppppp. Tak sabar deh.

Doakan aku agar semua selamat ya.

mantulm berkata...

naluri bapa mithali..cheewah!

dayatbukannamasebenar berkata...

ko nak proses penghasilan produk je..
produk dah kwar nanti..siap la ko

Amak berkata...

yesza betul cakap Anna aku bunting pelamin. Sebab aku takut kalau hold-hold terus tak dpt lansung. yang pertama redah dulu. Yang kedua ketiga baru rancang sebijaknya.

by the way, kenapa kau cakap khas untuk kaum hawa merujuk kepada tajuk nukilan ni? Kaum lelaki boleh enjoy gak tgok gamba baby tau.

hihihi. cepat la buat anak, mantot. bayi 2010.

Come on..

brat2104 berkata...

u r so sweet.. ngeh2.. all d best bro!

nurul huda berkata...

wahh!!

semoge dpt anak yang chomel mcm ni..

amin..