Februari 26, 2008

Analisis Muka Khairy Jamaludin



Pada aku,kita boleh kenal seseorang dari muka dia.Maksud aku bukan hensem,cantik atau hodoh.Tapi dari pada die punya "cahaya"

Tah,aku pun tak tau nak terangkan mcm mane tapi selama ni tekaan aku macam boleh pakai la.Aku pernah negotiate dengan satu company kat Cyberjaya nama company tu "A** V*******" sebuah syarikat pembuat telefon yang nampak macam takde kualiti langsung.First impression aku masa tengok bos kompeni tu pun aku dah boleh rasa dia ni kaki penipu.Tengok-tengok memang betol kaki kelentong.Dekat dinding ofis ada letak gambar dia ngan Pak Lah,memang la penipu besar kan?

Jadi,apa yang aku nak cuba sampaikan kat sini,bila aku tengok muka Khairy Jamaludin ni.First sekali aku nampak,dia gila kuasa.Tenung lama-lama,terserlahlah lagi sifat dia:

1)Gila kuasa
2)Tamak
3)Haloba
4)Buruk siku
5)Haji bakhil
6)Kaki kencing (kelentong)
7)Kaki kencing (merata-rata)
8)Perasan bagus
9)Sangat licik dan pandai memperdayakan

*nombor 4,5 dan 7 sekadar penyedap rasa






Tah lah,pada aku memang takde apa-apa yang positif pada Khairy Jamaludin.Bila pulak dia bercakap,pergh,lagilah keluar semua sifat-sifat negatif dia tu.Kalau kita muka Pak Lah kita tahu dia memang jenis slow dan steady ngan pemalas.Muka Dr.M pulak kita tau dia seorang yang akan buat apa saja asal dia dapat benda yg dia nak.Muka Najib,huh,toksah cerita...seorang yang kaki belit dan suka hidup senang dengan cara yang senang.

Nilai lah muka pemimpin anda.tengok la betul-betul muka dia.Dari situ kita boleh agak macam mana orangnya.

Tolonglah jangan jadikan impian Khairy Jamaludin satu kenyataan.Takde yang positif nya pasal Khairy ni.Graduan Oxford konon.Baik gi belajar kat Sekolah Pondok.

Keputusan Analisis Wajah Khairy Jamaludin : Muka Babi

Tiada ulasan: