Januari 17, 2014

Ustaz Harussani, Aku MIntak Tolong, Keluarkan Arahan Benarkan Qisas ke Atas Pembunuh 3 Beradik Ni JIka Ayah Dia Mahu



Mufti2 sekalian, tolong minta kerajaan
jalankan qisas ke atas binatang ini jika dia
disabit kesalahan dan ayah dia mahu qisas dilakukan.

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ulama pimpinan umno bn tengok porno lucah bolih tapi tentang nak tegakan hukum Allah minta maaaf ya tolong tanya harussaini lebai perak haprak
tu yg double standard........mati no standard

Tanpa Nama berkata...

apa nk jd dgn negara kita.......:'(

Tanpa Nama berkata...

Jangan la minta pada si Harusani tu, dia tu mufti jahil lagi gelap hati. Cakap dengan kambing lagi bagus

Tanpa Nama berkata...

Dia Mufti Bughah

Tanpa Nama berkata...

Mufti Bughah Al Bugatti Veyron

Tanpa Nama berkata...

Mufti Bughah Al Bugatti Veyron hahahahahahaahahhahahahahaa...


tak boleh blah btol gelaran baru ni..
ahahhaaha..

rantai berkata...

ADA ORANG UMNO KISAH ....??? 3 BERADIK OOOOOOO.....!!!

KUTUK NAJIB DENGAN KANGKUNG JE .... JADI BUGHAH TERUS ORANG UMNO ... DEMO TERUS!!!!!!!!!!!

najib kangkung ... umno kangkung ... macai umno pun kangkung....!!!! kena panas sikit terus terkulai layu ....kangkung...!!!!

Tanpa Nama berkata...

Harharharharusanasini...harharharharusanasini...harharharharusanasini...dengan khabar angin katanya tengah besarkan ladang kangkungnya untuk memastikan harga pasaran sentiasa rendah.