Januari 13, 2014

Harga Kangkung Dah Turun! Memang Ada La Dalam Manifesto BN Hari Tu Janji Penurunan Harga Kangkung!


Rupa-rupanya, menurunkan harga kangkung adalah salah satu
intipati penting dalam manifesto BN tempohari.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah!

skulluv berkata...

aku bangun pagi tadi tengok orang duk cakap pasal kangkung. apahal pula kata. lepas tengok sana sini, baru la tahu sebabnya. macam cilake.hahaha

Tanpa Nama berkata...

Hari hari makan jagung
Makan jagung di rumah along
Tok jib kata harga kangkung turun
Macai umno melopong lopong
Kahkahkahkah!!!!!
Bodoh punya pm maka kebodohannya terus ke isi perut ahli ahlinya

Tanpa Nama berkata...

ini manifesto sebenar BN .Terang sangat ini nak kutip balaik duit lps PRU13

Rose Azadir berkata...

Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini, jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer;)

Nor Azimah berkata...

org pompuan mane boleh makan kangkung banyak,sejukkkk...kembang uratla, habis bisa satu badan, kang susah plak cik abang kami, hu hu hu..ha sape nak btggungjwb..

Tanpa Nama berkata...

K-kegeniusan
A-akal
N-nojib
G-gerombolan...
K-kemerosotan
U-umno
N-nak jadi
G-gila babie dah!!

Kah...kah..kah7x

Tanpa Nama berkata...

Kita faham, PM cuma nak buat analogi sahaja dalam ucapannya tu... tetapi dalam banyak-banyak benda, mengapa la kangkung yang dipilihnya... oh why...

Tanpa Nama berkata...

pm suruh kita mcm ni
"wahhhh terima kasihla BN..terima kasihla PM...saya bersyukur..saya terharu....sbb turunkan harga kangkung...kerajaan bn mmg prihatin..."

bila kangkung turun, minyak turun, letrik turun...



naharom.

Tanpa Nama berkata...

ayat yang sangat xleh blah tu, 'memperkenalkan lagu 03-8000 8000', aduhai, projek ali hamsa katanya tp hampehhhh... kangkung oh kangkung... goreng dengan belacan pun sodap, hahahaha...