Februari 04, 2013

Orang Tua-Tua Pesan, Kalau Nampak Hantu, Azan Kuat-Kuat



Itu pesan orang tua-tua la...
Tapi kalau hantu tu orang tua-tua?

Wujudkan Akademia Fantatua?


20 ulasan:

Haizam berkata...

Nak muntah pulak rasanya...

x L S x berkata...

berat kes ni

enon berkata...

makcik teringat zaman muda2...balik skit pinggang mntak tolong anak urut...

cewek.medusa berkata...

ok, budak ni mmg menantu pilihan. dia berjaya membawa kegembiraan kt makcik2 ni.. berat pasni nk menang hati mak mertua kah3

Tanpa Nama berkata...

Kopi dangdut.. :)

Ala tengok je anugerah muzik2 anugerah era yang duduk depan tu banyak pakai tudung siap joget2 lagi sorak2 lol..

Sporting la kan.. tu ada dah program Suara Emas untuk orang tua.. :)

trw bachok berkata...

berat 66

trw bachok berkata...

berat 66

Rewlie berkata...

Contoh yg sgt baik utk anak muda masa kini, yeahhhhh

AiTotYati Mat berkata...

hahhaha akademi fantatua

Tanpa Nama berkata...

astagfirullah..

Tanpa Nama berkata...

banyak je makcik2 mcm ni dlm mcm2 aznil

Tanpa Nama berkata...

Macam melatah je mak cik ni?

plain83 berkata...

ha'ah la mcm kes melatah berat ni... patut ada orang azan kasi keluar hantu jin yg control badan nenek ni (itu kalau melatah la)...

cik ayu berkata...

nak menangis pun ada tenguk makcik ni.. banyak sangat tengok TV amkcik ni.. hahahahaha

cik ayu berkata...

alamak typo sudah.. lol *makcik

RD berkata...

ada booth wanita umno

Henzy berkata...

Alhamdulillah,

nasib baik bukan ibu saya.

Tanpa Nama berkata...

cuma nak cakap, aku pernah nampak lufya ni solat kat rnr.

gadis solat pakai telekung pink berkata...

Ko ada nampak aku solat kt r&r? Kecoh

Tanpa Nama berkata...

astaghfirullah...