Ogos 29, 2011

Selamat Hari Raya Semua


Apa kata Ramadhan ini, kita jadikan Syawal pertama,
di mana kita tak bersalam-salaman dengan sepupu kita yang tak sama jantina.
Apa yang tak boleh tetap tak boleh,
tak usah la nak pakai alasan "macam adik beradik' nak dibolehkaan.

Selamat Hari Raya,
Maaf Zahir Batin,
Pastikan jangan lupa,
Toksah undi dacing.

Aku pohon maaf kepada sapa-sapa yang aku dah terkutuk
atau aku terpakai gambar tak senonoh dia dalam ni.

Sayonara selama beberapa hari.



12 ulasan:

mr edz berkata...

salam rosmah untuk semua hahahaha

Abang Zam berkata...

salam BN untuk semua
keh keh

(the naked writer) berkata...

betui2...jgn pakai gadak je sumer

al- ifudin berkata...

salam satu malaysia...

Aisumi Chan Kawa'i berkata...

selamat hari raya.. maaf zahir batin :-)

Master Yoda berkata...

btul tu mantot..org kite lebih utamakan budaya melayu drpd agama islamnya...

aQel berkata...

tang salam dgn sepupu lain jantina tu, setuju. semoga dapat dipraktikkan oleh diri sendiri. amiin.

selamat hari raya. maaf zahir batin.

en.sarip berkata...

abg/kak ipar pun same, jgn main nak salam je..

Seasick82 berkata...

Salam sbb nk bg duit raya pun tk bleh?hehehe

arinzone berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
LydSunshine berkata...

Setuju kuasa 16.

LydSunshine berkata...

Lupa, bukan setakat salam je. Aurat pun kena jaga dengan sepupu-sepupu juga ipar2 yg tak sama jantina.