Mei 07, 2010

Ketua Polis Selangor Buat Report Kepada Dirinya Sendiri Kereta Dia Hilang


Fakta Utama:

Pihak polis bertanggungjawab dan mempunyai kuasa dalam menjaga keselamatan orang awam di Malaysia.

Fakta Penyokong:
Ketua Polis adalah individu yang mempunyai pengalaman dan skill yang cukup luas dalam bidang kepolisian.Jika anggota polis adalah X-Men,Ketua Polis adalah Professor X.

Analisa:
Kereta Ketua Polis Selangor hilang dicuri.

Rumusan:
Orang awam dan anggota polis di Malaysia tidak selamat.

Update,sebab sharing is caring:


Politik budak-budak.
Macam mana mangkuk-mangkuk tempayan ni boleh jadi pemimpin NGO pun aku tak mengerti.
Dan mamat Khairul Azam ni kembali lagi.Dia ni mmg gila betul populariti.Semua macam takde otak.Tuhan bagi akal.Fikirla sendiri level politik negara kita macam mana.
Paling tak tahan,keluar hadis suruh solat....

Aku tak pernah rasa Sultan adalah Ketua Agama aku.
Ketua Agama aku hanya ada seorang.Dia bukan orang Melayu.
Sultan bukan ketua agama aku sebab dia orang Melayu.

41 ulasan:

Myth berkata...

PREMIS 1: kukuh
PREMIS 2: kukuh

Kesimpulan boleh jalan..
Haha..

so..xhairan la kan?

Tanpa Nama berkata...

gempak surat pekeliling tu...
hahahaha..

Tanpa Nama berkata...

hahaahahahahahaha.
aku ingat pekeliling betul td.

KhairulAqmal berkata...

haha

siput V6 berkata...

aku respek mamat yg curi keta tu.. heheehe dia berjaya buktikan yg polis ni senang dimainkan.. selama ni asyik orang awam ja dok kena main dgn polis... hahaha maknanya tak terer mana la polis malaysia ni.. yg depa terer cuma tembak rambang hahaha

Bingai @ Bangang berkata...

jom demo minta pemandu kereta ketua polis letak jawatan!

lepas tu mintak bengkel polis letak jawatan sebab tak reti buat keselamatan untuk kereta tu.

lepas tu minta pegawai yang lantik mekanik tu pulak letak jawatan

lepas tu minta pegawai yang lantik pengawai yang lantik mekanik tu pula letak jawatan.

Sekarang ni apahal yang berlaku kene letak jawatan.

aku yang bingai
e-Direktori Bloggers Malaysia

ninaneno berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ninaneno berkata...

aku suka kot part ayat:

"surat ini akan meletup selepas 5 minit dibaca demi keselamatan negara"

ninaneno berkata...

eh silap!

5 saat. hahaha... terbaek la weh!!

Other Malaysian berkata...

bro mantot. izinkan saye gelak 2000 kali.

WAAKAKAKAKAKAAKAKAKAKAKAKAKAAKAKAKAKAKAKAKAAKKAKAKAKAKAKA.

1. kasihan ketua polis. ade jugak peminat yg nak pakai kete ketua polis. baru la aku sedar. keke.

2. video ni bukan politik budak² lagi bro. aku tgk dari awal sampai abes, rasenye mcm kes aku mase darjah 3. time tu sebok gadoh ngan kelas sebelah. same la camni. sorang kutuk2 (dia kutuk takpe, bila kita kutuk dia kata kita kurang aja), side aku plak jenis diamkan je.

funny la! dok suruh org sembahyang. depa duduk situ dah sembahyang kah? oh. aku kene bersangka baik. diorang berjemaah dulu, barulah pakat ramai2 kumpul, maki2 hamun, butoh2 kan org.

p/s: Sultan maksum ka? Semua btol ka? ini semua kaki jilat bak lagenda Hang Tuah. aku hormat Sultan aku. tapi bkn sampai tahap jilat. NGO ka, UMNO ka, PKR ka, hangpa semua dok dalam Malaysia, MELAYU pulak tu. korang tau sape yg gelak bila tgk masyarakat melayu jadi camni? KHAIRY JAMALUDDIN gelakkan.

xtrastrange berkata...

haha...da r rep owg mlayu bgitu down skali...ni dowg ngn bangge nye plak mnunjokkan kebudusan maseng2 kt public...wakakaka....><

k0m4nd3r berkata...

Ape kes mamat songkok tinggi nih? apa yang dia tak dapat?

Other Malaysian berkata...

k0m4nd3r: dia mintak no tepon pempuan tu. pempuan tu tak kasi. so dia ngamok la. pakat rmai2 lagak samseng jalanan gi merayu depan bangunan tu. kononnya supaya diterima dan bakal diijabkabulkan ngan wanita pilihan. tapi hampa. pempuan tu reject dia gak. kasihan kan?

zulaikha berkata...

Melayu di agung2kan. Islam di abaikan.

Perangai macam budak2. deme ni kalo secalit antara orang PR buat salah, memang semngat. Tapi sadisnya, demo dorang ni, semua macam kene bayo je pegang sepanduk. alahai. kasihan.

afiqsiddhartha berkata...

dah macam nabi dah sultan melayu ni.

wargadunia berkata...

tak kira la orang biasa atau ketua polis. Semua terdedah kepada perlakuan jenayah.Hatta Raja sendiri pun terdedah kepada jenayah. Jadi kita sama-sama menjaga keamanan.

Aku rasa video ni patut entry lain. Buat malu NGO Melayu ja.

kiah berkata...

mcm bdk sekolah x sunat gaduh.demn!

withoutmotive berkata...

"Sorry PDRM tersilap sapu." hahaha..baik punye kena maen ngan pencurik tu..

Other Malaysian berkata...

waakaka.

Tanpa Nama berkata...

pengkhianat bangsa itu maybe 'bole diterima...tp pengkhianat agama...confuse aku..apa kaitan dgn agama?

Tanpa Nama berkata...

bodo btoi la ngo2 tu, dok mncarut pehal plak??? mncarut dbnrkn islam ka??? bengong sggh, nk cr ppulariti pny psl....

Other Malaysian berkata...

tu aku kata. kita maki diorang, dia kata kita bkn Islam, derhaka, kurang hajar, berdosa. tapi bila depa maki kita, kita diam? haih. jenuh aku jumpa manusia mcm ni. sejak zaman universiti lagi. haih!

San berkata...

Morons like Perkasa talk about sacrificing. We have as yet to hear what sacrifices they are speaking about. Today, Malaysia is ruled by a single regime not so different from Burma. They call themselves UMNO. In fact, Malaysia has been under Emergency Rule for the past 40 years. Still in a state of Emergency Rule.

vesewe berkata...

Our current malay generation is racist now because they desperately want to hang on to privileges which I frankly believe it slowly causing the malay race to rot away and become a pathetic race on crutches dependent.

I think that malays are the most stupid idiots on earth – they might have big sized bodies bud in their heads, but they have puny brains.

Thus coming to the conclusion that they are the most stupid black blocks on earth – they are coloured black and stink like a garbage dump.

Does malays ever think twice about their religious? What if yours believe is not what you think!

You malays will rape anybody just for sexual pleasure. You didn't read about the malay who raped his own sister?

Not only that! They yell 5 times per day and expect to go to heaven! After committing so many sins like steal, rape, killing!

Malays are so stupid that deserve to be robbed by their own government. They in fact deserve to be raped as well. Maybe we were better off as British rule Malaysia after all.

Malays are jealous of Chinese, that is why they hate them. Americans are not jealous of Chinese, because they don't need tongkat. They buy a lot of Chinese goods. If they hate, they would have boycott the products. Bodoh!

Oh! Bodoh! Only blind man needs tongkat.

If Americans don't hate the malays, why is there so much bad press against Mahathir when he scolded the Americans? You malays are brainless and never read the newspaper. Everyday special rights here and there……….still like your tongkat so much!

You go to American embassy and see which country now is blacklisted? Did they blacklist Taiwan, Singapore, Hong Kong?

Even the Japanese look down upon the malays because they are just a bunch of fool, corrupt, lazy person who feed on the Chinese income tax for their existence.

The malays want to produce as many pig babies as they want, but doesn’t teach them what is honesty, hardworking, civilisation!

Boleh berkata...

Malay history start from Parameswara who escape from Indonesia and settle in Melaka. During his time, Laksamana Cheng Ho visit Melaka seven times.

Melaka need the protection of the China from the invasion of the Siamese. Without Cheng Ho, there won't be malay history, instead you have Siam history.

I pity Malaysian Muslims, you probably are the least free people in this world! Even Indonesian Muslims are allowed to practice apostasy when they become adults!

yuking berkata...

If only the malays are a bit smarter, then BN won't win. The problem is malays are too damn stupid that they keep voting for BN. I don't know what poison BN gave to make them in this state.

kentanjim berkata...

Bravo to all the cock & bull & being written here!

Sad to see Malaysians not accepting the facts that you are living because of non-malays and subsidies from the so called fair government which only take care of their own - malays (please do not call yourself bumis unless you are the aborigines from the jungle).

Chinese are wealthy because they work 100% more than your lazy ass. They live on their own and not on your incentives. Nothing was given anyway.

Cut the story short, face the fact and dance to the rhythm. Without the non-malays, you are nothing just as Dr M said before he stepped down from UMNO.

(You do not even have your own culture and language, the bahasa has been copied from many such as the Portuguese, Spanish, Tamil etc)

By the way, tuan is Chinese! Wake up, you are living under the helm of 1Malaysia - 1Murderer!

reek berkata...

The malays do not exist as a unique tribe but are the result of centuries of mix amongst various ethnic groups - migrants from Yunnan, Polynesia, Java, Sumatra, Turkey, Arabia, India, Siam, Cambodia, Laos.

Once they began to populate the Malayan Peninsula - (which wasn't named for the malay race but derives from the Tamil word for "mountain" - malai) they figured it would be advantageous to claim ownership of the land by dubbing it Tanah Melayu.

It was mostly a political part of various pirate bloodlines to create their own Promised Land.

shimusuru berkata...

ni la die golongan racist.. suruh org semayang, tp die pon tgh ckp.. bodoh sial diorg ni.. lawan ckp pakai mic... minah tu rilek jek..

diorg ni la golongan ultra racist yg boleh menggugat ketenteraman awam.. bodoh punye perkosa...

cik Siti berkata...

Melayu memalukan kaum Melayu.

Rindu sejarah Nabi Muhammad s.a.w semasa Piagam Madinah. semua boleh bersatu tak kira bangsa dan agama..

terigt soklan ustaz Tassawur saya time tingkatan 5:
Bila orang tanya anda orang apa, anda jawab orang Melayu atau orang Islam?

Tanpa Nama berkata...

fuiyohhh......tingginya songkok dia..camna la klu time sujud mesti tercabut songkok tu...

Tanpa Nama berkata...

50 tahun akan datang, tidak mustahil ada anak muda kencing atas kubur kita..

Tanpa Nama berkata...

paling kelakar tang suh p solat...duh!!!org yang cakap tu x solat pun,dok terpekik2 guna mic..apa kes?

-kechik-

Other Malaysian berkata...

hahaHAHAhaha!
pi mampos la cina rajin 100% daripada Melayu, aku kisah ape? ehehe.

p/s: ala. bila lak diorang nak berdemo dekat tempat aku lak? nak gak tgk mamat2 bersongkok ni. salam kaut! ala2 3 line.

tah la berkata...

kereta KP Selangor yg jumpa tu betoi² dekat dgn rumah aku..hang tau mantot..polis yg mai untuk cek keta tu dekat 20 orang..tgk dari segi nota mcm geng sapu ni nak permainkan polis..

Tanpa Nama berkata...

haha...muka macam orang tua..perangai mengalahkan budak kecik 5 tahun...apesal la hormat sultan ? ape beza rakyat biasa dengan sultan ? gila punye bangsa...

Tanpa Nama berkata...

setelah diteliti video tu , dapat dirumuskan bahawa

1. mereka lagi hormat sultan yang tengah lepak lepak main golf daripada makcik tua...islam ade ajar umatnye untuk maki orang yang lebih tua ke?

2. ini waktu solat ! pergi sembahyang lah ! itu kenyataan ketua pemuda perkasa...tapi ape yang dia buat masa waktu solat ? mungkin solat cara umno kot...

3. perempuan pakai tudung , perangai macam setan...itu kenyataan dari ketua pemuda perkasa lagi...err..anda pakai songkok..anda terjerit jerit...macam manusiakah anda ?

mungkin mereka anggap dengan menghormati sultan secara berlebihan boleh buat mereka masuk syurga??? sultan manusia biase..kita semua umat-NYA , semua sama taraf di pandangan-NYA...

ninaneno berkata...

wey? apa jadi nih? perlu ke aku pun amik peduli???

haha... malas nak layan ah mende2 ni semua. malu gile ah.

suh pegi solat, tapi dia sibuk bebel2 lagi. ok lah. assume dia dah solat.

err...dia bebel2 kat sapa ah kalo dia suh orang yang dalam bangunan pi solat??

cik eykameow :) berkata...

YA ALLAH. selamat kan negara kami MALAYSIA. Orang2 yang takde didikan agama yang betul je jadi macam ni. kesian kat makcik tu. perempuan di tengking2? nak tampar semua.. haihh. korang semua memang dayus. takpayah nak mengata orang lebih.. ish. SEDIH!

zarinaz berkata...

macam2 la budak zaman sekarang nie, tapi nak salah kn diaorg bulat2 pun x leh gak kn

punchdrunk lovesick berkata...

sowi bro..wa lmbat baca blog lu...dah bertahun2 wa cb cr mcm mner nk nilai kebodohan seseorang..arini baru wa taw...MAKIN TINGGI SONGKOK,MAKIN BODOH ORANG ITU...sumpah aku xkan pkai songkok lg..baik wa beli cap,leh lindung panas matahari!!!!