Oktober 18, 2008

Hari Raya Di KL Sentral Part 2 "Guy Love Extreme"

Dalam pukul 6:30 aku lepak la dekat luar KL Sentral,aku pun duduk je la kat luar tu tengok pelancong2 yang keluar dari hotel Le Meridien tu.Ada la jugak beberapa orang yang seksi2 membuatkan aku berasa konfiden balik dengan kelelakian aku.

Tup tup,mamat mintak sedekah tu datang mintak sedekah dekat area tu.Aku berdoa la mengharapkan agar dia tak mintak lagi duit ngan aku,lemak la mintak sedekah 2 kali dengan orang yang sama.Pastu dia nampak aku tengah duduk.Dia pun datang la dekat.

"Belum jalan lagi ka?"tanya dia."Kejap lagi."Hati aku tak sedap lak.Gi la borak ngan orang lain,aku nak duduk situ dan tengok perempuan seksi,kacau fokus aku je.

"U balik mana?"dia tanya lagi."Alor Setar,"aku jawab."U memang bukan orang luar ka?U punya mak bapak orang sini ke?"

"Ye,mak bapak aku orang Malaysia."Pastu dia diam tapi dia still duduk depan aku dan tengok keliling2.Agak lama dia duduk je situ dan aku jadi agak gelisah,aku tanya la dia,"U rumah mana?"

"Saya duduk Jinjang sana."Aku tanya dia lagi,"U memang duduk sini ke tiap2 hari?"Dia pun jawab"Tengok hali,kadang2 saya ada sini,kadang2 saya dekat Sunway Pyramid."

"U datang sini naik apa?"tanya aku."Saya naik bas.Ada olang tolong naik bas."Pastu dia diam dan tengok je aku.Ah sudah,fikir aku.

"Oklah,saya punya tren sudah mau sampai."bagitau aku,padahal lagi sejam lebih."Oh,ok,ok,selamat hali laya."Dia hulur tangan dia nak salam.Takkan la aku tak sambut lak kan?Dia pegang tangan aku pastu dia kata "Selamat Hali Laya,jalan elok2 aa!"

"Ha,tenkiu2,"jawab aku,berpeluh2 masa tu.Lagi sekali kami berpegangan tangan."Awak aa,saya ingat awak bukan olang sini,"puji dia lagi.

"Muka awak mari la dekat sket dengan saya."mintak dia.

"Apasal?"tanya aku."Kau nak buat apa?"

"Marila...sekejap saja,"dia macam buat suara mengada-ngada.

"Hah,takpela.Nanti aku lambat ni."Aku ciow tak tengok belakang lagi dah gi lepak dekat kaunter tiket KTM,bole gak tengok awek2 kaunter tu untuk memulihkan kembali keyakinan aku.

Pengajaran Cerita Part 1&2 :

1) Negara kita ni dah tak rasa macam negara kita.
2) Kalau ada orang puji muka kita macam foreigner,jangan percaya.
3) Jangan bagi orang pegang tangan kita.
4) Jangan bagi seorang lelaki lain mendekatkan muka dia dengan muka kita.

3 ulasan:

Cheongsam berkata...

Hahahahahahahahahaha kelakar aku baca ni mantot. Nasib baik la mamat mintak sedekah tu lemah lembik selekeh semacam je. Bayangkan kalo si mamat tu badan bagak macam pak hitam afrika mau kena liwat ngkau.

Hahahahahahaha bukan apa mantot, aku terkenangkan peristiwa aku pon pernah kena macam ni. Ngeri le ingatkan balik. Masa tu aku budak sekolah lagi. Yang tegur aku macam tu india pulaktu barang india ni besar huhu. Gila betol. Kiranya kita ni golongan hamsem jambu le kahkahakah.

Lepas peristiwa tu aku terus pergi gym dan belajar karate. Sekarang dah macho le sikit. Kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

heheheh...stim tot?hahahahhahahahahha

-yem

kimosabe berkata...

kat KL femes dol dia nih.. kat KLCC, bukit bintang pun bole2 dia cari mangsa.. ko hati2 ar.. cacat2 pun bernafsu gak.. hahaha...