Januari 22, 2010

Mempercepatkan Kiamat

1. Zina bermaharajalela



Bukak TV aje bermacam-macam jenis zina ada.Best woo!

2. Menghias masjid dan membanggakannya


Masjid Terapunglah...masjid salah kiblat lah...masjid besi lah

3. Ramai orang menuntut ilmu kerana pangkat dan kedudukan



Gua sambung belajar sebab gua nak dapat gelaran Doktor dan kasi up gaji gua

4. Banyak wanita yang berpakaian tetapi hakikatnya telanjang



Cik Zahida Rafik (A.M.N)

5. Banyak dusta dan tidak tepat dalam menyampaikan berita



Sudahkah anda membaca Utusan Malaysia?

6. Banyak saksi palsu dan menyimpan kesaksian yang benar
Abang Ezam "6 Kotak Bukti"

7. Banyaknya sifat bohong dan ia menjadi perkata biasa
"Sumpah dengan nama Allah saya tak kenal dia.."

8. Jarak-jarak antara pasar menjadi dekat


Tengok sekeliling anda.Tesco,Carrefour,Jusco,Giant..dekat2 kan?

9. Kekayaan umum dikuasai segelintir orang tanpa kebenaran dan tanpa rasa takut, termasuk rasuah dan mengambil harta secara tersembunyi.
Bang,projek ni aku dah bagi...takkan takde komisen sket kot?

10. Orang akan melakukan homoseksual.



 BITCHIN!Lelaki yang bergaya seksi bukanlah lelaki namanya

 

11. Lelaki berkasar dengan bapanya tetapi beramah dengan rakannya



12. Anggota polis semakin ramai yang menunjukkan semakin banyak kerosakan
Ketua Polis Negara borek,pegawai polis rintik.

13. Penjualan jawatan atau kepemimpinan (politik wang)
"Berapa harga jawatan Datuk tu?Isk,mahalnya!"

14. Munculnya gaya hidup mewah dan manja di kalangan umat Islam




15. Bermaharajalela alat muzik dan penyanyi wanita



Tapi orang Melayu tak pernah salah!

Ini semua salah orang putih!Ini salah sistem kapitalis!Ini salah bangsa lain!Kita cuma ikut aje!Bersama-samalah kita memperjuangkan nama Allah daripada diguna bangsa lain!Orang Melayu!Bangkitlah mempertahankan Islam!Islam mesti dibela (bila perlu!)

26 ulasan:

Days berkata...

agree dgn kamu mantot..xpenah salah sebab selalu salahkan org lain huh

Sue Anna Joe berkata...

Pergh tengok icon gambar first kat bloglist, cepat-cepat bukak sebab ingat ke akhirnya Mantot tunjuk gambar sendiri. Meletop.

Hahaha.

Hari tu keluar ngan kekawan skolah, dia kenal kamu. Namanya Leila. :)

Aslina berkata...

wow! pada gambar pertama. =)

Tanpa Nama berkata...

kalo ko jadi menteri agak2 pe yg ko nk buat tot?

Xora berkata...

Sinis gak ayat2 kat yg terakhir tu.. aku suka ;D dalam sinis, ada isinya

Mantot berkata...

gile apa ingat aku letak gambar aku dalam keadaan camtu?kalau aku,aku buang selimut tu...baru sejuk..

aku kenal 2 org aje leila,aku rase aku tau mana satu yang kau maksudkan itu,hehe

Tanpa Nama berkata...

betul tuh. bukan salah orang melayu. orang melayu semua baik2. ni salah pengaruh barat ni. budaya kuning jek. and dalam masa yang sama, beria-ia sangat kononnya pertahankan agama. macamlah jumud sangat.

neronite berkata...

hidung berdarah serta merta dengan gambar 4

Exarina Scherbatsky berkata...

semua ni konspirasi.baguslah ko tulis entry camni tot.sebab followers ko ramai.ko boleh n mampu sebarkan lebih banyak lagi maklumat macam ni.ada satu blog feveret aku yang pecahkan semua konspirasi dajjal,freemason,illuminati,new world order dan sebagainya tetiber kene hacked and diterminate.fanpage dier kat facebook yang almost cecah 70k pon tetiber hilang.dorang penah kene warning ngan F*I.kite ni namer jer dah merdeka padahal masih dijajah lagi.still terikat ngan Britain lagi.banggakan la sangat mat saleh tu.dier takkan bagi umat Islam bangun.

p/s:: kepada anonymous yang tetibe datang kat blog aku ngamok2 tak tentu pasal kat chat box aku,be brave sket la.len kali letak name penoh oke.kalo nak face to face pon xpe.jangan brani kutuk blakang jer.ingat aku x tahu ke ko sape.jangan jadi eff yang poyos.

sekian tq mantot.

joegrimjow berkata...

yeaahh
ini bukan salah kita
salah orang lain
kekeke!

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) berkata...

dulu bile dgr ustaz citer pasal tanda kecil/besar kiamat, terbungkang2 je bijik mata sambil mendengar.

skang bila dah ada internet, semakin menggeletar lutut dibuatnya.

persoalan : mereka2 yg melakukan semua ini dulu tak pernah diajar pasal tanda kiamat mase belajar kat sekolah dulu ke?

tapi, apapun kiamat itu is inevitable! so brace yourself everybody!

Aku Alip berkata...

aku suke cara mantot. tp ingatkan pic atas skali tu pic dia.. isk2.. kcewa gak.. berharap nih.. :D


skang ni macam2 la. bukan takat gtau siap buat filem 2012 lagi. relek je dlm panggung romen2 raba2. real punye ntah la.. bila nak mati baru ingat tuhan kot

Tanpa Nama berkata...

semua dh betul..
tp yg ni salah..

"Tapi orang Melayu tak pernah salah!"

kenyataan ko sungguh rasis !

chinese berkata...

melayu babi...A$$hole...go eat bak kut teh...you A$$holish

chinese berkata...

F you...melayu babi..babiputera..makan babi tak mau admit..pergi tengok cermin Lu seperti babi...go die babi melayu..F U...babi ALLAH...BABI MUHAMMADS.A.W...BABI SINI..BABI SANA

Sue Anna Joe berkata...

Ahahahhaha. Terhibur aku.

Harris berkata...

Haha!Provok najis!

Guru berkata...

assalammualaikum

islam mesti dibela...betul!
entri berfikir...
tq

Al Mahadaya berkata...

Salama,
Hamba dah baru tahun lepas dpt hidayah dan syukur sebab dpt balik semula kpd agama nenek moyang hamba iaitu agama nabi2 dan rasul2. Baru cerah sikit dunia ini dan betapa manusia meninggalkan perintah2 tuhan, jadi mmg wajarlah masa kebangkitan agama tuhan iaitu agama nabi ibrahim yg lurus di tegakkan. Sesudah itu barulah dunia ini akan mendpt keamanan dan kesejahteraan.
"Ana Al Dina Anada Allaha, Al Asalama" Sesungguhnya agama di sisi Allaha, Asalama.

Tanpa Nama berkata...

Some stupid fella (at January 25, 2010 7:59:00 AM GMT+08:00) tried to pretend to be chinese with a chinese anonymous name and tried to create a stir here. Be rational ok. This is someone trying to provoke something sinister.

To chinese (January 25, 2010 7:59:00 AM GMT+08:00) pray to your God that He might forgive you for your sinister intention. I wonder if you're afraid of God.

Tanpa Nama berkata...

Teruskan menulis.. I like the way you write cos it makes me think..

Pedulikan kata-kata provokasi oleh melayu-melayu yang cuba nak disguise sebagai chinese.

Tanpa Nama berkata...

cina diatas sungguh rasis !

agam berkata...

lek aa cina.. jgn nk marah sgt.. blajar balik sejarah.. ingat mcm ner ko dlu diberi tempat kt tanah mlayu ni..

p/s: gua ske syehhh gambar 1st tuh.. mcm harr

Gayah Lawa berkata...

Aduh mak!! Berdegup jantungku Incik Mantot bila Gayah tgok Gambar 10...

Fuyooo...rupa2nya org lelaki lagi seksi dari pempuan arrr...
Terkesima mata perempuan ku...ekeke..

Rosebud berkata...

aku sokong ko mantot!!!! belalah agama kit yakni islam! bangkit laaaaaaa bangsa ku oii!! jaga islam! bela!

nurul huda berkata...

ya Allah!
ape kejadah nye komen chinese uh!
perlu ke kutuk2 mcm tu..
ape laa nak jadik...