September 27, 2012

Di Mana Gadis Horny Underage Menyorok Dalam Facebook?


JOHOR BAHRU – Keseronokan melakukan seks kali pertama selepas terpengaruh dengan video lucah di Internet menyebabkan seorang gadis berusia 13 tahun sanggup meniduri tujuh lelaki, termasuk beberapa penjawat awam, sejak awal tahun ini. 

Tanpa memikirkan risiko ke atas dirinya, gadis kecil ini rela bersama lelaki berkenaan di hotel bajet dan rumah sewa di bandar raya ini, meskipun baru berkenalan beberapa hari menerusi Internet tanpa mengenakan bayaran. Gadis berkenaan juga bangga menceritakan pengalamannya kepada rakan sekolahnya, sebelum aktiviti sumbangnya itu terbongkar apabila ibunya mengesyaki anaknya kerap keletihan setiap kali pulang ke rumah, selain sering dipanggil guru kaunseling berikutan masalah ponteng sejak Julai lalu.

.................

Beberapa tips untuk mereka2 yang cuba meniduri golongan remaja underage dan tidak mahu didakwa ;

1. Pastikan remaja itu rela. Sebelum mula berasmara, rekodkan bukti menunjukkan anda yang dipujuk ke bilik hotel dan bukan anda yang memujuk. Anda mesti pastikan anda meniduri kerana ajakan gadis itu..bukan merogol.

2. Sila juga pastikan anda juga rela. Jika anda tidak rela, besar kemungkinan kes itu akan jadi kes rogol dan anda akan dilabelkan sebagai mangsa rogol. Malu besar kepada kawan2 anda jika anda dilabel "mangsa rogol" walaupun anda lelaki.

3. Apabila sudah berjumpa dengan remaja bawah umur yang anda inginkan, pastikan bukan anda yang mulakan langkah mengajak ke arah hubungan seksual. Pastikan dia yang mulakan dulu apa2 langkah berahi.

4. Jangan guna sebarang ubat khayal. Ini untuk memastikan yang remaja itu berada dalam keadaan waras dan bukan dipengaruhi benda asing dan keputusannya untuk menjalani hubungan seks dengan anda adalah keputusan dirinya sendiri.

5. Pastikan, anda adalah penyumbang cukai negara, anda mempunyai potensi untuk negara dan bakat anda amat diperlukan oleh negara. Jika anda adalah pakar dalam bidang perubatan, aeronautikal dan fizik nuklear atau seorang atlit bertaraf dunia, kebarangkalian anda didakwa sangat rendah kerana anda mempunyai kredibiliti.

6. Pastikan simpanan anda cukup Rm25 ribu. Dalam kedua-dua kes Noor Afizal Azizan dan Chuah Guan Jiu, kedua-dua mereka membuat bayaran ikat jamin sebanyak Rm25 ribu dengan jaminan berkelakuan baik. Fikirkan...tidur dengan remaja sekali dua...kena tangkap...anda boleh jadikan keputusan kes mereka berdua sebagai hujah balas untuk anda tidak dihukum. Hakim pun sentap...nak cakap apa? Hakim kena konsisten dalam keputusan mereka.

7. Trend zaman sekarang di Malaysia ni nampaknya lebih menghukum peliwat berbanding mereka yang berhubungan seks dengan remaja bawah umur, jadi pada aku, tidak ada lagi sebab untuk anda meneruskan aktiviti liwat kerana hukumannya jatuh lebih berat dan come on...hubungan gay lelaki sangat2 menjijikkan.

8. Kenapa tidak ada remaja horny yang message aku dalam Facebook?


21 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

8. dah ko letak gmbr real kat profile, mmg la xde sape yg msg.

esPlaNet berkata...

hahaa,btul2 anon no1

Unknown berkata...

ermm elok la tu.. pastu nanti dlm neraka duk sbilik reramai.. gila betol. Nauzubillah pk dak2 zmn skrg.. doa Allah lndungi ank2 kita dr bnda2 mcm ni.

Tanpa Nama berkata...

entry yg bagus..tp tips2 anda diatas, lebih menggalakkan lg sex lelaki dgn perempuan underage bukannya mengurangkan

Tanpa Nama berkata...

Ko tak sarcasm ke?

Tanpa Nama berkata...

Typo **ko x faham sarcasm ke?**

Prince of Noob berkata...

sekarang ni yg aku perasan terdapat 2 jenis orang, satu orang yg (tak semestinya bijak) faham sindiran atau sarkasm, satu lagi orang yg (tak semestinya bodoh) tidak faham akan sindiran atau sarkasm. orang yg faham sindiran ni tuhan kurniakan dgn otak yg boleh fikir luar kotak, tapi tuhan juga ada kurniakan kepada sesetengah orang otak yang tidak dapat berfikir luar dari kotak dan hanya dapat berfikir secara lurus sahaja. kadang2 sarkasm ni bagus dapat membuat orang berfikir tapi kadang2 kita perlu cakap straight to the point agar tak menimbulkan salah faham kpd golongan yg xdapat hadam sarkasm ni... just saying

Tanpa Nama berkata...

point ko dah bagus noob...tapi yg tulisan kaler biru tu xpayah la buat...terus spoil...

Tanpa Nama berkata...

Klu dah tahu diri sendiri tu lurus bendul, tny org lain dulu bg faham. Ini main sepakkk ajer. Sah2 org yg kat atas ni jenis skema.

Tanpa Nama berkata...

budaya mana la sarkasm2 ni kan... nabi tak ajar pun

Tanpa Nama berkata...

Sarkasm ni mcm perli je.dh jd salah 1 cara penyampaian kt mana2dlm dunia.xde apa yg pelik pn.

Laici berkata...

tang budaya sarkasm, pandai cakap nabi tak ajaq,, mai budaya gangnam style, bulih pulak dok layan, terlompat tergedik...

Tanpa Nama berkata...

Laici bodoh, ada ka hang nampak aku layan gangnam terlompat tergedik?ada ka aku cakap nabi ajar menari terlompat tergedik.adakah pernyataan ko tu adalah utk menidakkan kenyataan aku yg sarkasm nabi tak ajar?ko ni la manusia plg bebal pernah aku jumpa.kalau nak jilat bontot mantot pun agak2 la

Tanpa Nama berkata...

Org bermasalah otak-taik je bole bernafsu ngn underage girl...serius
mamat2 taik komputer yg terlalu memuja anime mengarut online..mrk ini jg mudah suke kn gadis x cukup umur, gadis otak-mereng pun mrk bisa sapu sj...
mmg jijik ngn jantan zmn la ni! Hati2 kalau suami /pasangan yg asyik habiskn masa dpn pc.

zaminc berkata...

kenapa tetiba kaitkan sarcasm dgn ajaran nabi?

anon tu konpem ke nabi tak pernah sarcasm?

SyncRo MEOR berkata...

Tabloids these days. Quite misleading le title.

Terpengaruh dengan video lucah di Internet dan gagal mengawal nafsu.. hahaha you make me laugh.

Porn ape la sial die tgk bak kasi boleh eksperimen kat virgin2 bwh umo dkt2 rumah aku.

plain83 berkata...

Tu baru ckp psl kes budak skolah yg ada mak bapak yg boleh tengok2kan dia hari2, blom lg ckp psl budak2 yg duduk jauh dari mak bapak...n tolong jgn salahkan cikgu2 dlm hal ni (aku bukan cikgu), bukan salah cikgu budak kecik tu horny...

Laici berkata...

lagi bebai anon ni, abis banyak benda yg nabi tak buat, ang buat skarang ni..nabi ada ajaq hg perli,maki org lain dgn perkataan lucah?

nk kata bodo, tak,nk kata pndai, aku tngok bingai gak.kalau sarcasm berkias utk sedarkan org tu dari wat salah, tak salah..aku tak kata penulisan mantot ni betul.aku komen psl sarcasm.mohong sgt la kalau hg x pnh berkias, sarcasm langsung. lenkali nk komen takyah serang guna gaya umno. serbu guna alasan agama

Tanpa Nama berkata...

sarcasm hanyalah untuk orang yang pandai berpikir atau paham maksud tersirat. yang bebal susah sikit la nak paham sarcasm. lepas tu marah org lain sebab dia tak dapat mesej yang nak disampaikan. hahahaha.

masyarakat kita semakin hari semakin tenat. anak2 kecil dan remaja semakin liar. pandai buat masalah tapi nanti tak berani nak bertanggungjawab. utk budak2 yg suka amalkan seks bebas, kalau dah kena sexual transmitted disease nanti jgn nk salahkan org lain pulak. kalau doktor tak dapat nak bantu, padan muka je yg aku dpt cakap kat kau. HAHAHA

Tanpa Nama berkata...

Sarcasm = sindir = perli. Google translate jerlah.
Masyarakat kita masih jauh belakang dalam pemikiran. Sian. Yang pasti sesiapa yang tak faham tu Mungkin latarbelakang pendidikan hingga peringkat local je.tak glokal. Sebab tu lah filem / drama melayu skripnya straight forward, berjela dan painfully descriptive. Ramai juga pencinta BN level SPM nyerang blog ko ye mantot.

Tanpa Nama berkata...

salam..1st time komen coz trtarik dgn isu ni..for those yg brminat or brniat nk amalkn sex bebas x kira la under age ke dh tua ganyut ke jenguk2 la blog2 ni dlu..
akuhivpositif@blogspot.com
hivadadidalamdarahaku@blogspot.com

klu x rse ngeri bleh r truskn niat "murni" tu..