September 05, 2012

Bagaimana Anda Mampu Menjadi Extremist Islam?






.................



Kadang2 tengok apa orang kita buat, seolah-olah aku rasa,
baik diorang tak payah pakai seluar dan tunjuk kote ramai2.

8 ulasan:

Prince of Noob berkata...

kenapa biasanya dalam ceramah2 atau persidangan mana2 parti politik agendanya mesti nak membincang dan menghentam parti politik lawan... kenapa tak bincang pasal kelemahan diri sendiri dan apa yg boleh dibuat untuk membaikinya, cara2 memajukan perpaduan ummah, meningkatkan ekonomi kampung dan lain2. ini ada yg siap buat sesi persidangan khas semata2 nak tunjuk video porno..

Tanpa Nama berkata...

MACAMANA PULAK KALAU UMNO MENGHALALKAN BENDA YANG HARAM..CAM HIBURAN ..K POP.. MACAM2 LAGI ..TU KIRA ISLAM KE X ISLAM..DAN KALAU KITA LEBEKLAN DIA SALAH DIA AKAN KATA KITA ISLAM EKSTREM..

plain83 berkata...

x dak kerja lain yg lebih mulia depa nih...kutuk mengutuk hentam menghentam tu adat politik kat mana2 negara pon..yg bezanya org kita ni guna isu agama..boring betoi depa nih gaduh smpai kiamat x abih...

Tanpa Nama berkata...

mantot apa pandangan ko ttg ni?
http://darah-satria.blogspot.com/2012/09/bendera-baru-malaysia-dikibarkan-dalam.html

Tanpa Nama berkata...

tactic lama...paid hooligans

sero berkata...

point no.3 tu mcm kene kat batang hidung sendiri aje

Tanpa Nama berkata...

Memalukan. Lebih lebih lagi sesama Islam. Lebih lebih lagi di rumah Allah. Persoalan saya kalau untuk program di Masjid dikacau sebegitu rupa oleh badan NGO Perkasa yang juga Islam, adakah selepas ini wujud Perkasa edisi Cina dan India untuk program agama masyarakat Cina dan India di tempat suci mereka? Memalukan.

Kalau pihak yang satu lagi atau wakilnya membuat tazkirah, adakah pihak yang satu lagi juga akan bertindak sebegini?

Saya juga terfikir masa Nabi Muhammad SAW mula-mula menyampaikan Islam, macammana penentangan kaum Jahiliah yang masih bukan Islam? Adakah semacam ini tapi mereka itu bukan Islam, bolehlah difahami tetapi ini Islam. Dari segi luaran sahaja cukup memalukan bila memikirkan keseteruan Islam dengan Islam berbanding Islam dan bukan Islam. Memalukan.

Kalau semasa diadakan demonstrasi, dimomokkan banyak saluran tersedia untuk digunakan, seperti perbincangan dan sebagainya tetapi dalam kes ini tiada saluran sebegitu digunakan pun?

Apa pun, makcik yang menjerit2 itu memualkan. Mak sapa la tu?

nurulachal mamat berkata...

extreme??? term x sesuai la.. klu extreme berpolitik xpe. ini la klu melayu islam.. bukan umat islam. kesian. biar la extreme islam nk dkt dgn Allah, term x sesuai sape la wat slide ni.. kompem geng2 sndiri.