Februari 12, 2010

Tangan Sendiri Ada,Pusat Spa Ada,Rumah Urut Ada,Lelaki Gay Ada

Pelik betul Malaysia sekarang ni.Makin ramai pervert yang tak boleh tahan diri dan makin ramai pembunuh.Yang menjadi masalah paling besar adalah kes-kes tu melibatkan baby dan budak kecik.

Baby 5 bulan kena liwat?COME ON LA!Adakah bapak dia terlalu gersang sebab isteri dia tak bagi manja-manja malam-malam?Atau isteri dia period terlalu lama?Atau bapak dia memang jenis suka menjolok aje kerjanya sehinggakan bini pun tak tahan,mungkin dia ikut ajaran "kalau bini tak mampu penuhi tanggungjawab,anak-anak patut melaksanakan tugas seorang ibu."Bayi 5 bulan tu diliwat oleh bapa dia sendiri dan kemudiannya mati akibat didera.

Semalam,999 kat TV3 tunjuk kes kedua pulak,seorang perempuan yang bersekedudukan dengan seorang warga Afrika dan ada anak 3 tahun yang dia dapat hasil dengan bekas suami dia dulu.Mamat Afrika ni student international yang datang ke Malaysia dan konon-kononnya belajar kat sini.Datang sini beromen dengan orang Melayu tempatan dan liwat budak tu.Dah puas meliwat,dera sampai mati.Yang ganjilnya mak dia pun subahat sekali menipu polis nak cover boifren dia tu.Mungkin dia punya "senjata" panjang kot sampai sayang macam tu sekali.

Adakah liwat sudah jadi satu trend?Adakah kerana terlalu banyak imej-imej Saiful Bukhari yang jambu itu keluar kat media membuatkan ramai lelaki-lelaki Malaysia tak senang duduk,nafsu naik mencanak menyebabkan ganyang aje mana-mana lubang yang available. 

Pada ketika ini,satu aje lah yang fikirkan.
Mamat ini telah mengambil tindakan yang betul dalam memuaskan nafsu dia.Kilik untuk mengetahui apa yang aku maksudkan.


BACHOK: "Budak itu terbaring keletihan tanpa memakai baju berhampiran kambing saya," kata Gayah Kasim, 36, pemilik seekor biri-biri yang menjadi mangsa perbuatan seks luar tabii seorang remaja di Kampung Pengkalan Chegal, Tawang, dekat sini, malam kelmarin.

Menurutnya, kejadian itu disedarinya selepas memeriksa kandang haiwan peliharaannya kira-kira 10 meter dari rumahnya apabila mendengar bunyi bising dan pelik dari kawasan terbabit. Katanya, budak itu bagaimanapun melarikan diri selepas dia menyergahnya dan menjerit meminta pertolongan.

"Ini sudah kali kedua budak itu `panjat' kambing saya dan kali pertama berlaku kira-kira 10 hari lalu.

"Ketika itu, saya sendiri dapat lihat dari tingkap rumah budak itu di atas kambing sambil keempat-keempat kaki haiwan itu menghala ke atas," katanya ketika ditemui Harian Metro, semalam.

Menurutnya, dia melaporkan kejadian itu kepada polis kerana bimbang selepas ini budak sekolah atau gadis kampung pula akan menjadi mangsanya.

Dalam kejadian itu, seorang remaja berusia 15 tahun yang sudah tidak bersekolah disyaki melakukan hubungan seks luar tabii dengan seekor biri-biri kira-kira jam 7 malam di kampung berkenaan.

Berikutan itu, pemilik biri-biri berkenaan membuat laporan di Balai Polis Tawang, dekat sini, sejurus selepas kejadian.Sementara itu, Ketua Polis daerah, Deputi Superintendan Nazley Mohd Said, berkata siasatan awal mendapati remaja yang didakwa melakukanperbuatan terbabit adalah jiran sekampung pemilik biri-biri berkenaan. HARIAN METRO, 8 MEI 2006

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alamatnya malaysia nak di timpa bala nampaknya.

LANN berkata...

Bodoh betul. Tanda kiamat nak dekat dah. Haih

afiqsiddhartha berkata...

ok. kita buka petisyen untuk menghalalkan hukuman sula sampai tembus kerongkong.

Azrul Hisham berkata...

bodoh punya manusia....takde penyakit cari penyakit...

Tanpa Nama berkata...

betul2 akhir zaman sekarang. tak terkata dah baca berita hari2. tak ada berita yang boleh menggembirakan.

Aslina berkata...

ngan kambing biri2 pun jadik kan? gila dowhhh

Xeno berkata...

Mantot, TENGA kat malaysia mahal sangat. Kenapa depa tak kasi murah sikit

'AQILAH berkata...

ish ish

iera berkata...

nauzubillah..ya Allah, lindungilah kami.

FS berkata...

euwww

aina hazuani berkata...

aku paling sadis baby 5 bulan. macam tuh punye kecik pun takkan ada nafsu. kamonlah. bodoh!

farhana berkata...

geli weh

the artist and i berkata...

oh saipuiiii..

Tanpa Nama berkata...

[... ] is one great source on this subject[...]

Tanpa Nama berkata...

Thank you saiful disebabkan you lah, sudah jadi satu malaysia trend!!!! well done.. saiful the a.s.s hole!!!

ejaMaria berkata...

camne gak nyer mata diorg tu tengok baby yer??? ... kite tengok baby comel... diorg tengok jd berahi plak??? ... Konpius sungguh...

Tanpa Nama berkata...

Tangan Sendiri Ada,Pusat Spa Ada,Rumah Urut Ada,Lelaki Gay Ada ...kambing ada

Tanpa Nama berkata...

salamm.. nak komen gak....
manusia mempunyai keinginan berbeza, jd xhairan la kmbg pon jd amngsa