Julai 17, 2009

Selamat Hari Jadi David Hasselhoff







Orang kata bila besday,keluar gi jalan-jalan.Aku duk rumah,bukak 3ds Max dan model Incredible Hulk.Begitulah menyampahnya aku untuk keluar dan duduk dekat tempat yang ramai orang.Apa-apa pun Selamat Hari Jadi David Hasselhoff!


12 ulasan:

paiseh berkata...

mana?? sekor pun bukan gambor dia.

Sarah berkata...

Birthday awak ke Mantot? Kalau ye, happy birthday. Sambut birthday duduk dalam rumah je pun takde la loser mana kan. =D

Padin Ace berkata...

ntahnye...mane gmbar hasselhof ni..bia betol mantot!!!

nik berkata...

eh tot, aku rasa mcm tak lengkap la entry ni sbb tade gambar ko...

kucai berkata...

haha...
besday david konon..
kalu besday hang kasitau la..
kami x rumble aih...
huahuahauhauhau...

Tanpa Nama berkata...

selamat hari lahir mustapa kamal

-yem

Obefiend berkata...

konfius.........

milo boyd berkata...

raja petra tarak?

a w e n g berkata...

hahahahahaha .. sape yg habaq ko iras sylvester stallone nih?

musthapa kamal bnyk iras joebek dari ko la tot. rejek2 haha

mantul berkata...

SSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEELLLLAMMMMMMMAAAT HHHAAAAAAAAARI LLLLLLLLLAHIIIIIR MANTOT! SYG KO!!MUAH3X....

HAHHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA...

Kentut berkata...

pic no 2 dr atas ada persamaan banyak. muahahaha.

momo berkata...

bagusnya gimik... muahahahaha....