Disember 03, 2008

Top 10 : Benda Haram Tapi Halal

10 Couple tengok wayang dalam gelap

9 Sports Toto/Magnum 4D/Casino Genting

8 Disko

7 Konsert Inul atau apa-apa konsert

5 Ajaran Kerajaan Langit/Upacara Mencium Pusat Hassan (siapa ada terbaca pasal upacara menjijikkan ni?hehehe)

5 Menzalimi rakyat

4 Mendedahkan aurat

3 Pegang tangan Michelle Yeoh

2 ARAK,WAIN,WISKI,SCOTCH NEAT atau ON THE ROCK dan apa-apa lagi minuman alkohol termasuklah Jolly Shandy

1 Majalah Mangga

Banyak lagi benda haram yang sepatutnya haram.Ada cadangan2 lain lagi sila bagitau aku dekat ruangan komen bawah ni

7 ulasan:

mohd ashraf berkata...

1) RASUAH! - haram. org yg bagi rasuah dan penerima rasuah, ke neraka jawabnye.

2) RIBA' - konsep riba' masih ramai yg tak paham. cukai perkhidmatan pulak namenye.

tu saje tambahan :P

Che underscore Lee berkata...

ko x masukkan Yoga ke?
AHAHAHA...

Tanpa Nama berkata...

1. Pengkid, gay, pondan,tomboy,lesbian.
2. Bila pula fatwa akan mengharamkan pondan jadi mak andam/juru solek? Menjadi2 sudah diorang ni sebab tak ada ulama yg bersuara.
3. Interest bank
4. Kerja dengan jabatan kerajaan (hampir semua jabatan kerajaan rasuah)

a w e n g berkata...

tgn michele yeoh taleh pegang ke bro.. demn.

mohd ashraf berkata...

Yoga tu diorang takot penduduk Malaysia ni boely mengeluarkan api dari mulut ala-ala Dhalsim. :)~

Bersentuhan lelaki dgn wanita HARAM. tp kat Malaysia ni rasenye dikecualikan jika nak berjabat tangan. tandatangan perjanjian la, derma sekolah la, sumbangan ikhlas la. lepas tu mesti ade sesi jabat2 tgn. :)~

Oh lupe. Kalau tak silap, pertandingan SMS yang merepek2 bnyk kat Malaysia. kalau tak silap jugak, smer tu HARAM sebab modus operandi dia lebih kurang mcm teka nasib. tp, makin ramai lak join. cepat kaye kot.

The Kid berkata...

Rancangan realiti TV pun berunsur penipuan rasanya?

SMART berkata...

rokok - haram fatwa kerajaan selangor 1995, tp tak macam haram pun..hoho