Mac 19, 2008

Laptop Ketua Puteri Umno Kena Curi



Laptop milik Ketua Puteri UMNO,Noraini Ahmad telah dicuri pada waktu pagi hari penamaan kabinet.Noraini,sekarang memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri,berkata motif kejadian hanyalah rompakan.

Diharapkan agar tiadalah terkandung atau tersimpan gambar atau video kontroversi di dalam laptop tersebut kerana kita tahu banyak rumours2 mengenai perangai ahli Puteri UMNO yang suka selak kain dan jika ada video tersebut wujud dalam laptop tu dan video tersebut antara 2 orang yang bukan muhrim,diharapkan agar disebarkan lah video dan gambar2 tersebut.

Juga diharapkan agar Hukum Hudud dijalankan supaya bolehlah aku melihat orang direjam kalau terjadi penzinaan.Diharapkan takdelah kontroversi tapi kalau ada best jugak.

1 ulasan:

NoktahHitam berkata...

Cakap je laa nak laptop baru, kan senang.

tp biaselah case kene curi laptop ni. Yang penting bukan harge laptop tu, tapi data2 dalam die. nak buat camne, mende nak jadi..

noktahhitam