Oktober 29, 2014

Siapa Sangka Dalam Dokumen Rasmi Mahkamah Ada Skrip Brokeback Mountain?

Aku tiba ke kondominium tepat pada jam 2.45 tengahari. Sampai di sana, aku memasuki unit kondominium tersebut yang pintunya tidak berkunci.

Dia sedang menunggu aku di meja makan, lalu meletakkan dokumen dihadapan dia untuk dia semak dokumen tersebut.

Aku berbincang beberapa perkara berkenaan jadual kerja dan tidak lama kemudian, dia meminta aku melakukan hubungan seks terlarang bersama dia. Aku menolak dan dia tanyakan kenapa. Aku menjawab dalam nada negatif.

Dia naik berang tapi dia hanya mengarahkan aku masuk ke dalam bilik tidur utama rumah itu.

Aku ikutkan sahaja perintah dia. Dalam bilik, dia menutup kesemua langsir dan memadamkan lampu. Dia kemudian mengarahkan aku ke bilik air untuk membersihkan diri. Aku menurut sahaja, masuk ke dalam bilik air mencuci diri dan kemudian keluar....

....dengan hanya memakai tuala.

Dia berdiri di bucu hujung kanan katil, hanya membaluti tubuhnya dengan tuala putih. Aku mendekati dia dan dia pun memeluk aku dengan erat.

Lubang anusku di masukkan zakarnya dengan bantuan cecair pelincir yang dikenali sebagai KY Jelly.

Selepas kami melakukan hubungan seks, aku mencuci kembali badanku dan duduk minum bersama dia. Tidak lama kemudian, aku meninggalkan unit kondominium tersebut.

Esoknya, aku menghantar surat kepada dia mengatakan aku ingin berhenti kerja.

ps - Siapa sangka, hanya dengan sedikit translasi, semua orang mampu menghasilkan skrip yang agak sesuai untuk difilemkan? Dokumen asal dalam bentuk PDF - Link.



Ruangan Iklan

Telekung ini tidak dibacakan sebarang doa atau ayat Quran.
Telekung ini juga tidak mempunyai kuasa ajaib.
Tetapi keajaiban tudung cotton ini adalah ia sangat selesa dipakai.


Klik untuk maklumat lanjut.



12 ulasan:

eddeved berkata...

Tajuk cerpen - Nuar Gersang. (sekadar cadangan)

Tanpa Nama berkata...

Nuar Gersang x menarik sgt. Lubang Anus Sepul Ku Damba.. br menarik..

Prince of Noob berkata...

tajuk cerpen - cikgu suraya

Tanpa Nama berkata...

Budak mckk...all boys punya skola...pepaham sjlaaaa...apa kejadah college dropout ko amik jd pembantu peribadi....kesian malaysia nk dpt pemimpin yg betul2 berjuang untuk rakyat mmg susah....

Fitnah Belaka berkata...

tajuk terbaik :

Umno Penyembah Dubur

Tanpa Nama berkata...

Ko lg.....blah la haram jadah oi...semak betul la....blog sndri mcm taik..xde sapa nk komen...wuuuuuuuuuuu...

Tanpa Nama berkata...

kita semua dimomokan dengan fitnah...dulu seorang laki jatuh disebabkan wanita...sekarang...???
dulu zaman aku, aku tak kenal apa itu gay....liwat, sodomi..tapi thanks la kepada kerejaan...aku tahu apa itu semua....well... kekuatan 25 tahun dan 60 tahun...siapa lagi kuat?pikirkan ye...4 saksi dalam islam pun kita tergapai gapai nak cari...di mana kita tengok undang2 islam lagi adil dari undang british ni

typo berkata...

citer 'balun jubor maria' paling sesuai kat sini...

Tanpa Nama berkata...

tajuk filem-buntut eddeved dambaan Prince of Noob

Tanpa Nama berkata...

Ntah..katenya dh xnk komen kat sini...dh lidah jilat balik...malu la wei...

JIten Mallik berkata...

Awesome, this was a absolutely superior post. In approach I'd like to address like this too - demography time and absolute accomplishment to accomplish a acceptable article... but what can I say... I adjourn alot and never assume to get something done.
Bulk SMS plugin provider in Cuttack, Bulk SMS Services in Cuttack

Tanpa Nama berkata...

Tajuk : " Kemuliaan UMNO terletak di Jubur Sayfool" ( Jubur Dulu, Kini dan Selamany)