Disember 18, 2012

Siapa Tidak Mahu Spank Punggung Neelofa?

Kau takut ke nak berzina? Jawab jujur..

Kau tak takut kan sebenarnya? Kalau kau lelaki, Neelofa datang kat kau sekarang ni serah diri dan mintak kau spank dia,pasti kau akan buat...kau akan spank dia. Siapa tak nak spank Neelofa? Semua orang lelaki nak. Melainkan dia insan terpilih lah. Aku pun nak...

Satu2 nya sebab orang2 macam aku, yang lemah dan yang suka benda2 pervert ni tak spank Neelofa adalah sebab, Neelofa tak bagi orang ramai spank dia. Tapi kalaulah satu hari Neelofa bukak booth kat Mid Valley bagi mana2 lelaki boleh spank dia dengan bayaran RM10 sekali spank....merah padam lah bontot Neelofa malam tu. Laki orang, atuk bercucu, lelaki bujang, budak kecik, menteri-menteri, Ketua Kampung...semua berebut.

Majoriti lelaki, berebut mengejar bab-bab zina ni. Adakah spank Neelofa itu satu bentuk zina? Ye lah. Melainkan Neelofa itu isteri kau. Hidup kita ni penuh dengan benda2 yang menjurus ke arah zina ni. Zina is fun. Zina is cool, kata msyarakat kita.

Sebab tu dekat mana2 kita boleh nampak bermacam-macam jenis zina di sekeliling kita. Adakah kau ingat zina ni hanya berlaku apabila seorang lelaki memasukkan kemaluan ke dalam faraj atau seorang perempuan memasukkan kemaluan lelaki ke dalam mulut?

Kau pusing la jalan2...kau boleh nampak couple jalan pegang2 tangan. Itu zina. Kau bukak TV kau boleh nampak bini orang, Lisa Surihani berzina dengan Tomok dalam filem Istanbul Aku Datang. Itu juga zina. Member kau ajak tengok wedding album dia..ada gambar pre wedding dia peluk2 dengan husband dia sekarang..itu juga zina.

Zina adalah norma masyarakat kita sehinggakan kalau kita nampak ada mamat melayu peluk2 dengan awek melayu...itu normal.

Tapi masalahnya ; kalaulah ada orang kata gambar pre wedding tu satu bentuk zina, sebab sandar2 rapat2, pegang2 peluk sebelum kahwin... akan ada lah mangkuk2 yang akan defence dengan ayat standard.. "Hak eleh..kau jeles!~" , "Biarkanlah diorang, bukannya diorang kacau kau pun!" atau ayat klasik "Kau tak hensem, anak kau huduh, wife kau huduh, kau serba serbi huduh, sebab tu kau jeles dengan diorang."

So..Apa faedahnya ada baby hatch? Apa benefitnya bagi kondom percuma nak cegah AIDS? Itu semua bukannya something yang membantu in a betterment of the society. Membantu dari segi menyediakan solusi sementara kepada satu masalah yang akan berterusan dan berterusan.....berapa orang budak yang baby hatch mampu jaga sebelum diorang angkat dan surrender sebab ramai sangat yang perlu dijaga dan stok baru sampai berlambak2 lagi?

Member aku doktor kat HUKM, offer kawan2 yang tak ada anak, baby for adoption. Sebab ramai gila baby yang perlukan adopted parents tapi berapa kerat sangat yang dapat diadopt? Selagi orang berani, benda ni takkan berkurang.

Kesimpulannya, kita duduk dalam satu masyarakat Melayu yang Islam...yang tak takut mendekati zina...malahan...kalau kau oppose zina, kau akan dikecam sesetengah golongan masyarakat tu. Macam mana nak buat orang takut nak berzina? Hudud? Aku tak tau..tapi personally kalau hukum hudud mampu buat orang melayu takut ambik gambar pre wedding pegang2 tangan...aku sokong 100%! Berapa orang yang bersorak dalam pawagam sebab cerita Istanbul Aku Datang tu best tapi tak sedar sebenarnya dia sedang menonton orang2 sebangsa seagama melakukan dosa?

Sebab the system yang ada sedia pakai....tak ada pun orang takut. Malah, menggalakkan zina ada la. Dan kadang2 tanpa kita sedari....kita suka dan gembira tengok orang lain berzina. Kita bersorak bila orang lain berzina. Yang cool,ringan2, yang peluk2, itulah yang dijadikan idola masyarakat masa kini. Nampak gambar atas tu, aku letak aje aku dah menyebarkan zina. Yusry KRU dapat share dia, dua orang tu dapat, aku pun dapat.

Macam mana nak buat orang Melayu takut berzina? Bincangkan.

34 ulasan:

onlajer berkata...

dem gua tengok pun dapat

Mr. R berkata...

makin takut untuk kita semua akui, bahawa inilah zaman kita, zaman yang mana kita sendiri "mengiktiraf" zina sebagai salah satu cara hidup..

mungkin nak kena guna artis jugak untuk promote "cara Hidup Islam", tapi berapa kerat yang praktis sebenar-benarnya?

in the end, orang akan cakap: "alah, dia berlakon je tu, hidup dia still huha huha jugak. jadi, watpe nak ikut artis?"

Sopok berkata...

Hudud mesti dijalankan, habis cerita.
Tapi tula, ada yang tak nak lah apa lah. Sampai bila-bila pun masalah tak selesai. Semua poyo.

Wan Tu Jus berkata...

Artis hipokrit, i don't loike.

Tanpa Nama berkata...

You're absolutely correct.

Macamana? nak tukar terus macam taliban karang terkejut pulak..

Tapi alhamdulilah ada juga siaran dan channel yang sedikit sebanyak memberi ruang untuk menyampaikah dakwah..

Tapi yeala dari kecik dah diasuhajar depan mata nampak benda tu macam tak salah macamana? Dakyah turun mencurah2 ke setiap rumah dari ariel tv/radio..

Tanpa Nama berkata...

kita buatkan orang melayu takut pada tuhan dulu. lepas tu jangankan zina, `bohong sunat' pun tak berani dah...

plain83 berkata...

masyarakat melayu islam skang mmg 'daring' tahap kronik sudah...bebudak skolah n univ laki pompuan bertepuk tampar n coupling like nobody cares..lbih teruk lagi kalu ada kawan2 depa yg tak nak join cara pergaulan depa yg wtf tu, akan dicop kampong/jakun/tak normal..mcm ko kata la mantot, zina is cool zina is fun LoL..masuk kubur nnt sekor2 tau la fun ke tidak zina tu..hahaa

kaihnsn berkata...

saya rasa mantot akan di spank kerana post ini hahaha. tapi saifulislam pun ken spank jugak di twitter kerana keberanian dia mengatakan bodoh kepada hijab/tudung wanita melayu hari ini.

waieimam berkata...

Betul tu,sebenarnya ramai orang x takut pd tuhan.

waieimam berkata...

Betul tu,sebenarnya ramai orang x takut pd tuhan.

Tanpa Nama berkata...

Menghalal cara kerana hatid an nafsu sebenarnye dan syaitan menyedapkan hati kita ala takpe biasa.. bla bla bla..

dan hati pon gembira eh takpe la sikit je sikit je..

sikit sikit lama-lama jadi bukit

Sama macam fesyen bertudung bukan jadi hijab dah jadi daya dan bahan penarik pulak.. dah tak memenuhi syarak.. Bukankah tujuan Hijab untuk melindugi wanita? bukan untuk menarik perhatian mata-mata liar atas alasan berfesyen..

LydSunshine berkata...

Mantot dah tgk Aku Terima Nikahnye? Lagi la melampau berbanding Istanbul Aku Datang.

Laici berkata...

susah bro..selagi perkara ni dianggap tak ada apa2 oleh masyarakat kita..

dalam Islam takleh pegang tangan,takleh peluk,ok..kita tau

tapi dekat tv boleh semua tu, sebab dorang berlakon

bak kata org pompuan, nampak sweet jeeeerk..


so yg mana akan menang? ajaran agama Islam yang kadang2 jer kita dalami, tu pun bila kena paksa pg mengaji kecik2 dlu dan blajar matapelajaran agama Islam kat sekolah?

ATAU

perkara zina yang kita nampak tiap2 hari dan diaplikasikan oleh orang2 di sekeliling kita, tiap masa,tiap hari tanpa rasa bersalah




Tanpa Nama berkata...

mentaliti masyarakat tak boleh diubah overnight. mesti ada satu golongan yang berani tegakkan apa yang betul.

jangan benarkan yang biasa tapi biasakanlah dengan yang benar!

Tanpa Nama berkata...

Zina = Melayu = Islam

Nice match!

Ami Scott berkata...

Kita dari zaman P.Ramlee dah menghalalkan benda yang sepatutnya haram ni...golongan camni yang dok disanjung diberi pangkat Dato' dan Tan Sri...ada ke ulama kita di sanjung setinggi ini...dakyah ni pelan-pelan orang kafir asuh kita supaya semua benda yang terlarang jadi normal...so solution..sape-sape yang dah sedar menda ni kena ubah, kita ubah dengan anak-anak kita...susah tu memang susah sebab dah sebati dengan hidup kita tapi kalau betul kita nak hapuskan batil kita kena benyak berkorban la...no more xcuse...kita pun kena berubah takde la orang kata ketam mengajar anak...the keyword ialah cabaran...anda sanggup mencabar diri anda berubah menolak yang batil? atau anda lebih suka membenci dengan hati semata-mata...

deanzofq berkata...

Well said bro mantot!!

Jay berkata...

Yang aku nampak, makin ramai tak sedar mereka menyebabkan orang lain MENDEKATI zina.

cik siti fairuz berkata...

Ala mantot tu...bkn stakat nelofa, lembu pakai mekap pun dia teruja nak spank bontot lembu tu agaknye
Antara sbb doa x makbul..masih dekat dgn zina, putus kan silaturahim. Tp ada org masih sombong dgn tuhan, sbb dia rasa dia betul & tuhan masih bg rezeki yg byk kt dia walaupn dia sdg melakukn 'zina'

Tanpa Nama berkata...

Aku xtau nk ckp ape.. Xyah tgk citer kat wayang. Kat pasar malam kat umah aku pn da xlarat nk tgk. Zina mate. Kat opis zina mulut ngan telinga.

Ntah la..

Solution nye dah kompom Hudud. Allah yg cipta manusia. So Allah la tahu camner nk repair klau manusia ni rosak.

Ikut je la. Tp tu la yang manusia ni xnk. Klau ikut pemikiran kt nie, mmg masalah nie xkan setel smpai bila². wat la camner pong.

-Buloh-

Adam berkata...

Soalan Mantot,

Macam mana nak buat orang Melayu takut berzina? Bincangkan.

Jawapan Aku,

Satu-satunya jalan yang bagi aku berkesan untuk buat orang Melayu takut berzina ialah hukuman...

Berikan hukuman yang sepatutnya... Hukuman yang sepatutnya boleh menimbulkan rasa takut, jadi bila dah takut, orang tak mao dah buat maksiat or zina nih...

Pendapat aku...

G.I Joe berkata...

Alahai,senang cerita,kalau dah orang biasa yang mengadili,jangan la bagi mereka yang beragama islam tu berlakon,kalau berlakon salah,tak berlakon pun salah.apa susah,bagi je la orang kafir yang berlakon,lagipun filem2 melayu kat malaysia ni ta ke mana pun,tak pergi jauh pun,cerita asyik sama je,gangster la,bisnes la,kawen 3 la,cerai sana cerai sini,buat filem tentang agama pun tak banyak yang nak ikut mesej yang ingin disampaikan.Mentaliti rakyat malaysia,suka sangat mengadili orang,memang takkan maju.macam katak dibawah tempurung.

Tanpa Nama berkata...

walaupun tak melakukan zina secara 'direct'..kalau niat tu dah ada,maka kamu semua sudah mendekati zina.so,apa guna menasihiti ataupun meminta cadangan sedangkan yang salah langkah itu anda yang mulakan?

Hani berkata...

Mantot,

Benda yang kau cakap ni betul, nampak point kau, aku setuju point kau tu.

Tapi cuma memperbetulkan sikit lah, sebab aku takut bila kau cakap macam ni orang boleh makin takut nak laksana hudud sebab salah faham maksud zina. Zina ni definisi dia bahaya nak guna tanpa mengkhususkan penggunaan nya, zina majazi atau zina hakiki, banyak perbahasan tentang penggunaan istilah zina ini. Aku bukan nak gaduh atau nak kata point kau ni tak betul, tapi ye lah cuma takut2 orang boleh jadi tak nak kat perlaksanaan hudud sebab benda2 salah faham macam ni.

Aku serious faham maksud kau, objektif kau, tapi perkara2 istilah agama ni kadang2 kena hati2, tu je lah.

Siapa2 alim/pakar ilmu agama, please correct me if Im wrong.

Allahualam.

Tanpa Nama berkata...

Melampau pun tengok jugak..pastu duk feeling sesorang.

Tanpa Nama berkata...

kasi ayat Quran yang kata pegang tangan, peluk-peluk tu zina...ada beran...kalau gitu berdosa besar laa orang dalam lrt, dalam bas gesel-gesel dalam kenderaan awam tu semua tengah BERZINA tu...!kacau-kacau....

Mantot berkata...

Satu;

Daripada Ma’qil B. Yasar radhiyallahu ‘anhu, Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wa Sallam bersabda:

Sekiranya kepala salah seorang daripada kamu ditusuk dengan jarum besi, itu adalah lebih baik bagi kamu daripada kamu menyentuh wanita yang tidak halal bagi kamu. (Hadis Riwayat ath-Thabrani, Mu’jam al-Kabir, 20/211-212, no. 486 & 487)Takhrij..

Dua

Hal tersebut jelas dalam firman Allah yang bermaksud: "Dan janganlah kalian mendekati zina, sesungguhnya zina itu adalah satu perbuatan yang keji dan seburuk-buruk jalan" - (Sura al-Israk: 32). Takrif "zina" itu luas, meliputi banyak aspek perlakuan.

Rasulullah s.a.w memperincikannya sebagaimana dalam sabda-sabda Baginda s.a.w. yang bermaksud:

•"Zina dua mata itu menilik (memandang) perempuan yang ajnabi",

•"Zina kedua mata itu memandang, zina kedua telinga itu mendengar, zina kedua tangan itu menjabat, zina kedua kaki itu melangkah dan zina hati itu mengingini, mengangan-angankannya" - ( Riwayat Bukhari dan Muslim)

Demikianlah, semua perlakuan dalam perhubungan antara lelaki dan perempuan yang sudah akil baligh dan bukan mahram itu, sama ada zahir atau batin, dikira perbuatan zina belaka.

...........

bukannya susah nak carik sendiri...

Dalam tempat sesak, bukannya disengajakan. Lainlah niat kau memang nak bersentuh2 an, mcm setengah lelaki yang suka letak konek dia kat bontot pempuan dalam LRT. Mmg ada jadi camtu.

Kau ambik benda ni simple aje...kalau pempuan tu tak halal utk kau, haram la kau sentuh dia.kau tengok dia dgn nafsu,itupun zina.

samalah mcm nafsu aku mengelegak tiap2 kali tgk gambar Neelofa tonggek-tonggek, itupun zina.

Tanpa Nama berkata...

bongok jugak anon December 19, 2012 8:33:00 AM GMT+08:00 ni ye.

ardy berkata...

Memang betul baby hatch tu hanya temporary solution, but at least they are doing it for the sake of the babies, bukan sebab emaknya yang melakukan zina. Wujudnya baby hatch tu bukannya untuk melayu fikir ah, dah ada tempat letak baby, jom kita beromen! at least takdelah baby yang dibuang dari tingkat 7, atau dicampakkan dalam tong sampah.

Masalah zina pulak, selagi kerajaan ni kerajaan yang tak meneraskan unsur-unsur islam dalam pemerintahan, selagi tu la ia akan berleluasa. treat it as a crime, siap dgn punishment yang berat.

Tanpa Nama berkata...

ABU..

Unknown berkata...

sy sokong!

Prince of Noob berkata...

lisa surirumah so hot... terutama masa tgk video dia tengah menari ramai2 kat mana ntah kat booth sofy perghghhhh

Kak Mah berkata...

support HUDUD.. ia akan mendisiplinkan korang, kita semua tak terkecuali aku pun sama..

apa de hal.. hukum Allah.. pelusuk alam ni Dia punya.. kau siapa nak kata taknak laksanakan??

Tanpa Nama berkata...

Kalau ramai yg bertegur sape kepada mereka yg berperilaku kurang enak. Mungkin dapat mengurangkan zina.. lagipun kita memang perlu nasihat menasihati. Tegur menegur. Tak kira lah dia tu siapa. Asalkan dia sedara seislam kita.

Tapi zaman skrg nak tegur org pun kita yg kena balik. Sensitip betul org zaman skrg. Acah acah open minded.. walhal...

-N-