Disember 15, 2009

Film Review : The Storm Warriors


Kalau anda tertanya kenapa ada Akhil Hayy,gi la tengok cerita tu.
10 tahun aku tunggu....sangat2 huru-hara.
Rating : 4/10


18 ulasan:

Obefiend Weiland berkata...

aku ketawa

kelakar nak mampos. tapi kenapa tak post kasi besaq sket. baru stim

profwacko berkata...

dem.. aku baru perasan. Mmg sebijik arr Tanpa Nama aka Nameless tu dengan Akhil Hayy... Wahahaa

AbdullahUmar berkata...

ko ulas byk sket xleyh ke mantot/??? pndek sgt ulasan ulasan ko nih!!!

Blood Seeker berkata...

Aku pelik la apsal komik hongkong asyik KLONG KLONG KLONG aku bayangkan macam bunyi tin kosong disepak-sepak

yem berkata...

uhhh..akhil hayy mcm tanpa nama? dem..tak selera dah aku nak g ngk..

naz berkata...

ahaha..xleh blah.

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) berkata...

aiseh, 40% je markah. zaman aku dulu kira cukup2 makan je markah tu.

~potong stim~

profwacko berkata...

aisehmen... TER spoiler plak.

KePOchi LaTTe berkata...

memang tak berapanak best ceritanya

jamal berkata...

fail..

grafik je lulus cemerlang

Khairi berkata...

nampaknya aku sorang je tak dpt tangkap pende huhu.

tuggu dvd pirate nanti dah setel tonton aku rasa aku akan tahu pe barang samanya akhil hay ngn tanpanama tu hehe.

Myth berkata...

aaa....komen korang buat aku xnak gi tengok ah....

Lu-tepi sikit berkata...

hahaha
klong klong
mcm bunyik kelongsong peluru pulak

Payung berkata...

Kelakar yang sinis

farhana berkata...

disebabkan aku suci seputih salji. maka aku tak paham. ahaha.

farhana berkata...

disebabkan aku suci seputih salji. maka aku tak paham. ahaha.

Tanpa Nama berkata...

aku puas lah bgtau kat kwn aku akhil hayy tgh beraksi..tp dia buat muka tak tau..

miss lily berkata...

ingatkan aku sorang je yang perasan pendekar tanpa nama tu macam akhil khaai.. heheh