September 12, 2014

3 Benda Menarik Yang Aku Jumpa Minggu Ni


Huk huk huk huk. Aku berminat nak beli...
tapi bila tengok ada perakataan unauthorized tu, aku tak berminat.


Dua orang pasangan suami isteri ni memang cukup dikenali ramai.
Aku hormat diorang ni tapi aku tak tau lah kenapa
aku mendapat vibe yang semacam aje dari design kat atas ni.

Double meaning punya vibe. Ke memang itu sebenarnya meaning dia?
"Horny dalam Iman?"

Bagus jugak sebenarnya horny dalam iman ni.


Kau jumpa banyak benda ditulis dalam tandas lelaki.
Selalunya benda2 berkaitan alat sulit wanita la.

Ada sesiapa yang terima tawaran dia tu? Aku harap ada. Susah payah dia
bawak marker pergi jamban dan tulis. Dah la tengah2 highway LEKAS tu.

Yang paling pelik, kau lelaki, kau tulis dekat pintu jamban lelaki...
kau ni, lelaki yang berada di jalan songsang ke?

Atau sebenarnya itu memang seorang perempuan yang menyelinap masuk
ke tandas lelaki hanya semata2 nak tulis benda tu kerana
"dah terlalu lama berharap" ?


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku konfius ttg horny dlm iman....

semut berkata...

aku pun.x nmpak apa2 yg berkaitan horny pn kt gmbar kedua.
"what u think/believe is what u see"

onlajer berkata...

tumpang gelak - gelak sebelum tutup blog kau

Prince of Noob berkata...

aku memang banyak kenangan manis kat tandas awam ni

Tanpa Nama berkata...

aku tak dpt tangkap double meaning yg ko kata tu

Tanpa Nama berkata...

Kopi ala senyommmm punyeeeeee

Tanpa Nama berkata...

gagal!