February 14, 2013

Orang Bisu Pun Ada Nafsu Nak Berkhalwat Bro!




...................

Rumusan yang aku dapat daripada 4 kes di atas ;

Jangan pilih Kerajaan yang bawak masuk PSY.
Pilihlah mereka2 yang tidak kenal PSY.

22 comments:

Anonymous said...

ape kaitan kes emilia dgn 3 kes atas sebelumnya? yang 3 tu boleh la nak kait2. kaitan emilia yg dihalau oleh guru keluar kelas dan suruh tukar sekolah sbb tak siap keje sekolah apakah dia?

Anonymous said...

kes emilia? err pasal bini mantot cikgu??

Anonymous said...

Cikgu tu terkena tekanan emosi melampau kerana selalu membaca cerita2 seperti ketiga2 cerita di atas.. lol

Ai Rish said...

betul ke cikgu tu buat mcm tu? kejam giler.

Kak Mah said...

dulu kena rotan dgn cikgu sbb ilangkan buku latihan matematik.. troma + malu + segala perasaan bercampur aduk.. balik nak ngadu dgn mak bapak? kirim salam sama nenek marpoah dulu la.. ada berani?? tak hadoooo.. bawak ke mimpi malam2 berikutnya aje la.. dah besar umo masuk 30 tahun ni baru bukak balik cerita tu dgn mak bapak..

cik siti fairuz said...

aku tperanjat bila org gila2 puji 'setia hujung nyawa' kt fb bagai. Please,ape kejadah la taste korang ni? Siap printskrin bagai. Nasib la bkn rakan taulan aku. Aku terpaksa gugle psl nk kenal cite tu...caaitt

Anonymous said...

kalau dulu....kne rotan dgn cikgu, mengadu lak kat bapak...memang menambah rotan le

Anonymous said...

"psy? sapa psy?" -nik aziz

nik aziz rocks!

Anonymous said...

Cikgu dulu lain.

Cikgu sekarang ramai terlebih manja.

Anonymous said...

Samalah ngan anak murid dan mak bapak skang.Terlebih manja gak.Cubit sket,trauma.Report polis,masuk paper.Zaman aku dulu,byk kali kene denda,tp x berani nk ckp kat mak bapak,kalu tak lg kene tambah rotan.Aku sedar salah sdr kan,sapa suh tak siapkan keje sekolah.Kalo x reti buat,dtg pepagi,tanya kwn..

Anonymous said...

Cikgu pun Mak Bapak jugak. Kalau anak Cikgu tak siapkan homework, pastu diarahkan tukar sekolah, apa citer?

Btw, aku tak percaye pun berita atas tu. Bikin sensasi je lebih. Hehe..

Anonymous said...

bai..ko ada bukti ke gov yg bw msuk pSY? klu ko just ambik dr berita org tp xsiasat btl2 jgn ckp kat sini la..klu xbtl or klu btl skalipun ingt malaikan catat apa yg tulis kan ni...

1 lg..jgn semua benda nk salahkan gov la bai...akidah sesorg tu terletak pada diri snd..esk dlm kubur Allah tnya amalan kamu bukan amalan @ tgjwb pemimpin...yg pemimpin tu Allah tnya diorg snd..time tu diorg snd mau ingt la anugerah & tgjwb yg dh Allah bg pd diorg...nk persoalkan laksana or x tjwb diorg tu, dh tnya ke blm tgjwb kita kat Allah pd dr snd? dh ckp sempurna ke amalan tu sampai nk tgk org lain punya..tepuk dada tnya iman..
#slagi dok cr slah org slagi tu xkan nampak salah snd..

nur fatin farahain said...

hi blogwalking here..follow sye ea??

THE LEKAT LEKIT STORY said...

rotan & denda tu ok la.. tp halau balik umah tu melampau. buatnya budak tu kena culik ke hapa ke.. sapa nak tanggungjawab.

Tapi cikgu ni walau dia macam tak semegah sikit blom aku dengar komplen kat tv dari mak bapak mahupun anak murid dia. hahahaha >> CIKGU SHIDA KEMBALI DENGAN GAYA RAMBUT PUNK

Mantot said...

Bai,
tak kiralah siapa yg bwk masuk Psy sekalipun....yg pastinya Najib org Islam...

Org Islam mana boleh mempromosikan artis Korea siap endorse supaya org ramai berhibur.

Layan PSY dgn penari2 dia dah salah..apatah lagi PM Melayu Islam yang tolong promote kpd org ramai.

Basic dah salah bai.

Tak kiralah amalan dia ke amalan aku ke amalan kau...dia PM..dia tak sepatutnya endorse benda2 camtu walaupun target audience dia orang Cina (kononnya)

Semua org ada tanggungjawab pilih pemimpin yg elok.

Bukan pemimpin yang ajak kita berhibur.

Anonymous said...

PSY ni aku rasa lagi sopan dari K-POP yang dibawa masa himpunan sejuta belia.. seksi nak mampus..

PSY punya penari cover gak kakai diaorang takda...

Sapa bawak K-POP himpunan belia yang ramai-ramai belia melayu Islam? huh.. Korang jawap la sendiri..

Anonymous said...

Iskh.. Xbaik cari salah Gov bro.. Skit2 salah diorg.. Tp DAP atau PR atau PAS xpe kite boleh cari salah diorg.. Sbb tu TV1 smpi la ke NTV7 berita psl masalah negeri selangor, Penang n Kelantan aje memanjang..

plain83 said...

isu last kali tu - 'listen listen listen', halau keluar skolah...

dah jadi trend ye main halau2 ni? lol...

Nurul Syuhada Mohd Norawai said...

ni la padah kalau hiburan melebihi pengisian kerohanian...jiwa kosong...

Anonymous said...

Tak ada kene mengena dengan BN tapi jemput PM dan PM boleh kempen kat majlis tu.syarikat yang sponsor pun tak didedahkan.logiknya kalau kau sponsor mestilah kau nak iklan syarikat kau.ni sponsor tapi senyap?ada agenda lain ka?

Salah ke nak soal apa pemimpin buat?meh saya bagitau awak.di akhirat kelak kita akan dibangkitkan dan dikumpulkan di belakang pemimpin kita.so awak rasa selesa nak dibangkitkan belakang Najib?wasatiyyah tapi bil air rumah dia juta juta.orang yang selamba cakap hukum Allah tak realistik dan suruh orang Islam 'berpijak di bumi nyata'.saya taknak tak tau la awak.

Parti Bebas said...

Aku nampak gomen ada je organize kedua2 event kerohanian & hiburan. Persoalannya, adakah mereka yg komplen 'hiburan itu melalaikan' sibuk hadir dlm event rohani/islamik tanpa dipaksa?

adam kent said...

Tin kosong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...