July 12, 2009

Local Porno? - Awek Mabuk Minum Biskut Tiger?



malam ini penyu menangis

33 comments:

Anonymous said...

what's the point of this clip???? tunjuk aweks2 minim tiger cakap "cheers" then makan kerepek beramai2???

prima_chrome said...

sesungguhnya ANJING yang minum air dilopak itu lebih mulia daripada MANUSIA yang minum air kencing syaikhthan lakhnat ...

Obefiend said...

bak iklan HAI-O Bio Aura

"SYUKURRRRRRRR ALHAMDULILLAHHH"

dah maju dah terengganu. welcome to the modern world

/sarcasm

budak kampung online said...

negeri maju.. tajaan umnobn

m said...

kesian kat mak bapak bebudak ni..mesti sedey tgk anak tp tak serupa anak..:(

Fever Nova said...

ouch! malu nye satu dunia tgk perangai buruk dia...

Mantot said...

ni takde kaitan dengan politik.

kalo ade video pempuan kelantan minum arak sambil2 kecek2 kelate,ko nak salahkan siapa lak tu?

Anonymous said...

pompuan-pompuan ni nampak macam busuk je. mesti ketiak bau Taik.

BADAR KMM said...

Weh budak kampung online....Kelantan pun ade gak hapa...tiger show kat KB dgn Pasir Mas...dah la kelate tu bawah tok guru.

Kedah pon sama, bawah Ustaz Azizan tapi berlambak jer 3gp awek2 kedah kat internet...pikir la sendiri

Xam said...

Peh..busoookk nii..

Anonymous said...

what a shame..

sungguh 'KL' kot mereke rase. sungguh bangge dengan air tu. nauzubillah. jangan sesekali kite contohi..

ni mesti minah minah culture shock ni. siann...

iLOVEspeed said...

slang buruk, bilik bersepah and sempit, ade hati nak bermabuk.


sumpah aku tak paham mentaliti org2 mcm ni

Anonymous said...

lorrr bodoh giler pompuan2 murahan mcm nii... hahahaha... geli geleman tengok... geng2 bawahan yg nk brlagak stylo n mewah, mcm ni laa... smpai lupa hukum hakam agama..

bijen moretti said...

gane deme..
baru nok up up eng away..
dok leh gi club, clubing lam umoh makang repek cik kiah (tidbits) pong jadik..

ainguzzle said...

y trg shud be stressed on. y not the people of doing it.

kalo kelantan and trg minum arak salah la. org negeri lain bole la eh. betul tabah.

btw, i notice the girl in white muka bersalah. tabah

dunia da nak kiamat. tabah lagi.


hopefuly mereka da isaf. kita bile lagi eh.

okeywhat said...

Melayu jgn naif sangat.Biar lah dia orang minum bir asalkan gembira. Bukan apapun. Tiger bir itu buatan Malaysia..apa nak heran. Kalau melayu tak nak minum orang lain ramai minum..not an issue at all. adalah thrill sikit..

PAS menipu said...

budakkampung online dan Nik Aziz mentaliti bodoh PAS. Kelantan tempat kekolotan dan kekunoan. Sebab tu muda mudi lari ke KL..Selangor..

Din said...

klu yg kolot itu mnurut islam dgn btol..itu lg elok dr maju tp xberlndaskn islam..

klu kmu tu bkn islam xpe tp klu kmu islam tp ckp pas mnipu kmu 2 pe kurngnye..

baek pas la sbb nk memperjuangkn islam..

$Y@}{!D@ said...

ape kes masuk politik pulak nih?
haha.
ape2 pon, aku pon rase dorang ni culture shock, kat kampung tak dapat buat, belakang mak bapak buat la.
kesian.
harap2 Allah bagi petunjuk kat dorang n aku yang mengutuk dorang ni.
Amin

Anonymous said...

kat masyar nanti dalam bentuk video camni kot, dosa dosa kita ditayangkan di penghakiman..

mulut dikunci. yang jawab tangan dan kaki...

setiap kita pernah buat dosa.. bayangkan, kita tgk video dosa kita memasing...

tapi... ye la... hidup ni cuma sekali. kata-kata inilah yang sering terngiang dan tindakan terletak di persimpangan.

sKywAlkeR said...

yang buat salah tu individu tu sndr. tak melibatkan negeri yg diorg bernaung. mmg dak2 pompuan ni cm setan.kalo jmpe,seryes aku sepak2 muka seko2..bodoh..

ted said...

adus, dulu kalu org kutuk2 negeri aku kata banyak penageh ke hape ke...mesti aku akan berdebat punya.

tapi sbb video oleh si bodoh2 ni, aku rasa macam minah kilang je, so, aku mmg sokong org negeri aku skang advance.huhu.

wei, takde pas bn nye. diri masing2 sendiri punya hal takde kene mengena ngan politikus.

brat2104 said...

buat jahat 1 hal. bangga dengan kejahatan ko 1 hal.. teruk tul. xde malu

Pyka Rahmat said...

semoga bertaubat. Allah maha pengampun.

JuanYuan said...

sungguh memalukan..aku org terengganu..aku tak mengaku diorang dari negeri asal aku..pui

AkuMuzikFilem said...

huduh perangai

fafa said...

Kedah. terengganu. kelantan.

bukan nk bersifat negeri ok.

memang la kita perlu hidup bermasyarakat,kita kena ikot je apa majoriti sesuatu kaum/tempat/kawan2 kita buat, kan. Tapi, mindset la. Takkan setiap benda tu kau ikut bulat2,orang minum arak kau teguk jugak, orang main p@ntat ko pun main jugak. Tanam la pendirian diri tu sket.Ilmu tanam banyak2 supaya nnt takde la kau ikot semua BUDAYA yang xsenonoh tu

Anonymous said...

the way diorg bckp pn mmg xeducated...hulu...

Anonymous said...

orang2 macam ni la yang umno suka sebab dijamin akan pangkah dacing

Anonymous said...

la masuk pula bb politik..... cmna la mw minda terbuka nie,,,, ada jak maksiat,, kaitkn politik,,,,

Anonymous said...

betina-betina kampung yg poyo.

ruzaimy abd rashid said...

ak bngge ak ank tganung..smue thu tganu ngeri anjung ilmu...stu je ak nk kbo...x plu tnding jari kt sape2...spatutnye kte yang sdr nie prlu pkir ap yang plu kte buat tuk hpuskan smue pkare2 yang mlanggar printah allah...bkn tndg jari kt sape2...kte rakyat yang berilmu bangkit sme2 kte ssgai pmude islam yang berkualiti x kre laki pempuan sme2 kte cgah smue mksiat dgn tngan or lidah dh slemah lmah iman cgah dngan hti...kte smue ad kuase tuk cgah lgan ldah...stakat post kmen x jd pe lau nchat org2 yang tlh jdi tli brut syaitan...kte yang prlu bngkit untk ktecga smue nie sbb generasi mde nie la mse dpan ngare dn mse dpan agame...rasulullah prnah brsbde...umat akhir zaman nanti ramai pmude2 islam tpi x berkualiti sbb tu islam lemah...kte baiki klemahan nie dgan kte bangkit memegang tguh panji2 agame allah...

ruzaimy abd rashid said...

ak banggae jd anak tganung...tganung ngeri anjung ilmu...tp bg yang sdr nie x plu la nk tnding jari kat sape2...spatutnye kte pkir ap ptot kte buat untk cgah smue nie...stakat kmen x dpt e sdarkat tli brut iblis...kte spatutnye bangkit sbagai pmude islam yang berkualiti bagi membele agame kte yang tlah dtindas nie...bangkit la sbagai mude islam,kte mse dpan ngare dan agame...kte btl dan cbe mmbtulkan ngare kte,kte akan dpat bele agame kte...ingat x plu tunding jari kat sape2 tp rnungkan ap yang plu kte buat dan tgakkan bkan stakat kmen dan biarkan shaje smue nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...